Permalänk
Medlem

Noctua NH-D15

Har en kylare som aldrig monterades. Helt nytt dock bruten förpackning. Föredrar att den hämtas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, ev intresserad. Skickar PM:-)

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk

Hej!

Är den kvar?
Har troligen en upplocknings-möjlighet i Göteborg imorgon.

(Vi har båda marknadsreferenser, såg jag. )

Mvh. Alex

Permalänk

imorgon = idag söndag alltså.
(tänkte inte på det när jag skrev på natten)

Permalänk
Medlem

Den är kvar!

Permalänk

Ah, ok. Låter bra.

Har ev. en upplocknings-möjlighet till i Göteborg till helgen. Annars funkar frakt med.

Såvida du inte har vägarna lite norrut vid tillfälle?

Vad funkar för dig?

Permalänk
Medlem

Bangar Alex, så tar jag den.

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-F GAMING | CPU: Intel Core i7-10700K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15 | Memory: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 SUPER OC 8GB GDDR6 | SDD: Samsung 980 1 TB GB M.2 PCIe Gen3 x4 NVMe | HDD: 2 x WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB | Audio: Sound Blaster X-Fi Titanium | Case: Corsair 7000D AIRFLOW | PSU: EVGA SuperNOVA 850 G2 | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27BQ | OS: Windows 11 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ställer mig på kö om ingen annan köper

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!

Permalänk

Ser att annonsen avslutades utan ytterligare kommunikation. Det var ju tråkigt.

Vad hände?

Permalänk
Medlem

Ingen aning, skulle åka och köpa den man han svarade aldrig mig igen...

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-F GAMING | CPU: Intel Core i7-10700K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15 | Memory: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 SUPER OC 8GB GDDR6 | SDD: Samsung 980 1 TB GB M.2 PCIe Gen3 x4 NVMe | HDD: 2 x WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB | Audio: Sound Blaster X-Fi Titanium | Case: Corsair 7000D AIRFLOW | PSU: EVGA SuperNOVA 850 G2 | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27BQ | OS: Windows 11 Pro 64-bit |

Permalänk

Han kanske blivit sjuk. Men han är inloggad emellanåt iallafall, enligt profilen, så förhoppningsvis inget allvarligt.