Permalänk

Edgerouter & edgeswitch köpes

Hej!

Önskar köpa en Edgerouter från Ubiquiti (de flesta modeller intressanta) samt en edgeswitch, också här de flesta modeller intressanta (Ubiquiti)

Meddela vad ni vill ha betalt för utrustningen direkt så slipper ni skambud.

Väl mött.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Har en Ubiquiti Unifi Switch Lite 8-POE om intresse finns för en sådan, oöppnad.

Permalänk
Skrivet av Lonnqvist:

Har en Ubiquiti Unifi Switch Lite 8-POE om intresse finns för en sådan, oöppnad.

Tack för svar! Dock inte sugen på Unifi

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jag har en edgerouter poe som jag köpte begagnad här på SweC, men som jag inte längre använder.

Jag har tyvärr tappat bort eladaptern, men det är en vanlig "barrel plug" på 24 eller 48v.

Om du ids hitta en sådan själv får du enheten för 250 kr.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Skrivet av monotux:

Jag har en edgerouter poe som jag köpte begagnad här på SweC, men som jag inte längre använder.

Jag har tyvärr tappat bort eladaptern, men det är en vanlig "barrel plug" på 24 eller 48v.

Om du ids hitta en sådan själv får du enheten för 250 kr.

PM

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Är väl ute för sent nu men jag har en Ubiquiti EdgeRouter Pro 8, artikelnummer ERPRO-8 som jag tänkte sälja begagnad, toppskick, 1500 kr.
Mvh Viktor