AMD Kod - STAR WARS Jedi: Survivor

Permalänk
Medlem

AMD Kod - STAR WARS Jedi: Survivor

Köpte nyligen ett 7800x3D och fick med en kod för "STAR WARS Jedi: Survivor" från Inet som jag inte kommer att använda.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget om det är en kod du redan har och inte någon kod man måste aktivera på AMDs hemsida

Permalänk
Medlem

Tänk på att man måste ha hårdvaran som spelet kom med.

"This verification step takes place after submitting your coupon code at www.amdrewards.com.

While logged into www.amdrewards.com on your web browser, download and run the AMD Product Verification Tool setup file on the system equipped with the qualified AMD product. Do NOT change the filename. (If using Microsoft Internet Explorer or Edge, please be sure to fully download the file. Do not use the “Run Installation” option from your browser.)

Once setup has completed successfully, launch the AMD Product Verification Tool to verify your AMD product.

Upon successful verification, the remaining steps to activate and download your game will be provided within web browser that is logged into the AMD Rewards site. For full terms and conditions, please visit: amdrewards.com/terms."

Permalänk
Medlem

Jag kan aktivera på AMD mot min CPU också kan köparen få lösenordet till kontot.

Permalänk
Medlem

Ja alltså, om du kan aktivera allt och sen skicka koden så gäller mitt bud. Annars får jag nog stå över. Försökte köpa Callisto Protocol på liknande sätt några månader sen men AMDs hemsida vägrade samarbeta och jag orkar inte hålla på med den igen

Permalänk
Medlem

Kontaktar dig på PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

Jag kan aktivera på AMD mot min CPU också kan köparen få lösenordet till kontot.

Är inte helt 100 men har för mig att man måste länka sitt steamkonto/epic games osv. i AMD Rrewards just för att man inte ska kunna sälja koden vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmafeb:

Är inte helt 100 men har för mig att man måste länka sitt steamkonto/epic games osv. i AMD Rrewards just för att man inte ska kunna sälja koden vidare.

Tror också det, men därför han ska få inlogg till mitt konto så att han kan connecta till sitt spelkonto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

Tror också det, men därför han ska få inlogg till mitt konto så att han kan connecta till sitt spelkonto.

Ah ja det kanske kan funka. Så länge man inte behöver köra programmet varje gång man loggar in i ny "session" för att få fram koden som skickas till din Steam.. Vilket AMD borde ha tänkt på. Men hoppas det funkar såklart

Permalänk
Medlem

Jag köpte en kod via en medlem här.
Loggade in på min sida AMD Reward. Har ju cpu+ amd.
Var inget konstigt att aktivera, nu väntar jag bara på att nyckeln ska dyka upp ifrån AMD.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Jag köpte en kod via en medlem här.
Loggade in på min sida AMD Reward. Har ju cpu+ amd.
Var inget konstigt att aktivera, nu väntar jag bara på att nyckeln ska dyka upp ifrån AMD.

Det funkade att aktivera för dig eftersom du redan har en 7600X som ingår i kampanjen. Tex jag som sitter på en 5800X3D hade inte kunnat aktivera.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag har redan aktiverat den med min cpu, det enda man behöver göra är att logga in på mitt AMD konto och redeema spelet i med sitt Steam konto.

Permalänk
Medlem

Jag har aktiverat min kod på AMD Rewards därefter får man en ny kod med följande instruktioner:

Redeem your Product Code in your EA Account Settings
1. Go to myaccount.ea.com. Login or Sign up for an account.
2. Click on the Redeem Product Code tab.
3. Type in your Game Code, then click Next. Once you’ve redeemed your code, your game will appear in your account.
4. Download and install the EA APP to play the game at https://www.ea.com/news/ea-app

AMD Reward har jag bara länkat mitt Steam konto inget Origin konto eller så OP måste aktivera koden först för att få en EA spelkod annars måste köparen köra koden via AMD rewards och ha rätt hårdvara.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Köparen backade ur så spelet är fortfarande tillgängligt!

Permalänk

Finns kod kvar ?

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Finns kod kvar ?

Yes det finns den. Aktiveras via EA

Permalänk
Medlem

Köper gärna om den finns kvar

Mvh Kim

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad