Permalänk
Medlem

Skapa app

Hej,

Finns det något program utan att behöva koda för att skapa en "app" likt Steam, Epic Games eller Origin?

/M

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

Detta tar verkligen priset för mig när det kommer till lathet. Du vill alltså få en "app" serverad utan att behöva lyfta ett finger med egen kod. Chat GPT kan hjälpa dig med delar, men du får plocka ihop det själv i någon utsträckning.

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbxxx:

Detta tar verkligen priset för mig när det kommer till lathet. Du vill alltså få en "app" serverad utan att behöva lyfta ett finger med egen kod. Chat GPT kan hjälpa dig med delar, men du får plocka ihop det själv i någon utsträckning.

Jag förstår inte vad du menar? Byggdes inte alla nämda appar av OP av en person? /s

Permalänk
Medlem

Säg till ChatGPT:
Make me a steam clone plx.

Så har du en app likt steam på nolltid. Enkelt.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Redan lyckats med ett bolag som omsätter några miljoner, ska nog gå detta med

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Hej,

Finns det något program utan att behöva koda för att skapa en "app" likt Steam, Epic Games eller Origin?

/M

https://bubble.io/

Visa signatur

Nerd is the new Cool

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Redan lyckats med ett bolag som omsätter några miljoner, ska nog gå detta med

Då är det väl inget problem att anställa ett team av 4+ utvecklare med 50k i lön i något år innan du släpper din app? Då slipper du koda. Eller?

Permalänk
Medlem

Du kan inte skapa något så komplext utan att förstå kod.

Du bör inte försöka - det går snabbare att lära sig programmera.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Behöver förmodligen en grund för att sedan be någon utveckla… gratis när dom förstår idén och allt redan ligger dukat😉

@cybernerd Tack! Det är det jag sitter med nu, samt Power Apps.

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

Försök inte lura någon att jobba gratis för dig. Betala för arbetet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Redan lyckats med ett bolag som omsätter några miljoner, ska nog gå detta med

Då hade du inte ställt frågan.

Permalänk
Medlem

Ingen som måste jobba gratis. Helt fritt och upp till var och en.

Nu förstår jag ju att ni är små barn och inte kan lyckas med något själva, men jag har inte bett om er åsikter ovan och jag blir inte heller ledsen om det inte fungerar.

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curik:

Då hade du inte ställt frågan.

Vilken fråga? Jag har inte sagt att jag äger ett bolag inom apputveckling väl?

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Hej,

Finns det något program utan att behöva koda för att skapa en "app" likt Steam, Epic Games eller Origin?

/M

Med samma funktionalitet? Nöjjer du dig med en svart ruta så går det säkert, men ska du ha avancerad funktionalitet så är det bara att lära dig koda

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Med samma funktionalitet? Nöjjer du dig med en svart ruta så går det säkert, men ska du ha avancerad funktionalitet så är det bara att lära dig koda

Samt lägga några år på utveckling om man vill komma i närheten av funktionerna på någon av de tjänsterna.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Mystah:

Ingen som måste jobba gratis. Helt fritt och upp till var och en.

Nu förstår jag ju att ni är små barn och inte kan lyckas med något själva
, men jag har inte bett om er åsikter ovan och jag blir inte heller ledsen om det inte fungerar.

Skrivet av Mystah:

Hej,

Finns det något program utan att behöva koda för att skapa en "app" likt Steam, Epic Games eller Origin?

/M

Kasta inte sten i glashus

Jag tror att man får ta den långa jobbiga vägen om man vill skapa något

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd låst*

Det bådar inte väl för tråden så vi sätter punkt redan nu.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär