Fast i en loop när jag ska byta Apple id på min iPhone.

Permalänk
Medlem

Fast i en loop när jag ska byta Apple id på min iPhone.

Är inloggad på min telefon men minns inte lösenordet till min Apple-id. Kunde då ändra det via inställningar/lösenord och inställningar/ ändra lösenord. Men väl där så loopar det bara runt och runt. Först anger jag koden till telefonen, sedan nytt lösenord. Sen vill telefonen att jag ska ange kod till telefonen igen och sedan välja nytt lösenord och om och om igen…

Hur svårt ska det vara?!!

Permalänk
Skrivet av Idk123:

Är inloggad på min telefon men minns inte lösenordet till min Apple-id. Kunde då ändra det via inställningar/lösenord och inställningar/ ändra lösenord. Men väl där så loopar det bara runt och runt. Först anger jag koden till telefonen, sedan nytt lösenord. Sen vill telefonen att jag ska ange kod till telefonen igen och sedan välja nytt lösenord och om och om igen…

Hur svårt ska det vara?!!

Om du kan bevisa ägarskap av telefonen skulle jag rekommendera att ta direktkontakt med Apples egen support - de brukar vara väldigt hjälpsamma.

Permalänk
Medlem

Det låter som att det enklaste i detta fallet är att kontakta deras support, såvida du kan bevisa att det är din telefon och konto.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Nån uppdatering?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X