FiiO E10K Olympus 2 / Qudelix-5K

Permalänk
Medlem

FiiO E10K Olympus 2 / Qudelix-5K

Har två små-dacar till salu. FiiO är köpt begagnad här på sweclockers, qudelix köpt ny. Båda bär lätta spår av användning men inga fel eller liknande.

Säljes då de inte används i någon större utsträckning. Håller annonsen uppe i 48 h.

---

Qudelix-5K. Blåtand, inbyggd mic, DAC- och hörlursförstärkare. Får ny firmware stup i kvarten, har inbyggd PEQ med presets för ofantligt många hörlurar och en herrans massa inställningar via appen. Har även en balanserad utgång för den som behöver det.

Då den är sparsamt använd är batterihälsan utan anmärkning, har laddats till maximalt 80% med inställning i app/firmware.

500 kr, eller vid flera intressenter, bud.

---

FiiO E10K Olympus 2. Använde på jobbet ett tag utan problem eller anmärkning.

300 kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Jag tar Qudelix-5K gärna för 500kr + frakt om du inte hittar någon annan intressent.

MVH Pontus

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem

Det låter bra, tänkte dock vänta ut 48 h innan jag stänger annonsen. Om ingen annan är intresserad hör jag av mig imorgon eftermiddag!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk

550kr plus frakt för Qudelix

Permalänk
Medlem

600kr plus frakt för qudelix

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem

Tar gärna Fiio för 300+frakt

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

qudelix 650 +frakt

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Qudelix 700kr plus frakt

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem

750

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Nu glömde jag stänga annonsen i tid, ledsen för detta! @Paontuus var den som hade det ledande budet @Naga var två minuter sen.

@Henrico fick FiiO för 300 kr plus frakt, @Paontuus fick qudelix för 600 kr plus frakt.

Återkommer i PM.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode