Permalänk
Medlem

MSI MAG251RX

Hej!

Jag har till salu en 24,5 tum Gaming skärm från MSI:

IPS
240HZ
1ms
1920x1080
DP/HDMI/USB-C

Skärmen har en repa i högre hörnet. (Därav priset).
Den syns mot stil bakgrund om man letar efter den.
Under spel och video uppspelning är den svårt att se. Inget man lägger märke till. Under surf och skrivande tänker jag aldrig på den repan heller. Den är svårt att fånga på bild, särkilt med tanken på hur bilden blir när man laddar upp dem. Kan skicka bild/klipp om så önskas.

Den kostade 4500kr nytt när den såldes för ett par år sen. Bra byggkvalitet, lätt att ställa in höjd och vinkel, några extra USB-A port, led bakom skärmen om man vill.

Färgåtergivning samt rörelse tyckte jag var påtagligt bättre än på en Acer Nitro 240HZ som jag fick jämföra den med. SweClockers som gav denna MAG251RX hög betyg verkar hålla med mig “Allting hos den här skärmen är steget eller flera bättre jämfört med basgamingskärmarna”.

1000 kronor startpris. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.
Vill inte ha bud via pm. Tack.

Skärmen hämtas hos mig nära till Wieselgrensplatsen, Hisingen, Göteborg.
Kartong finns till hämtningen. Skickas inte.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk

Går det att få en eventuel markering på hur stor repan är?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbopizzaslice:

Går det att få en eventuel markering på hur stor repan är?

Du kan få bättre bilder och filmklipp via sms om du vill. Skicka ditt nummer via sms. Du får också gärna komma förbi hem hos mig och titta på den.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!