Permalänk
Medlem

Uppgraderingskit intel/Nvidia

Kikar om de är nån som har lite uppgraderings komponenter som är lite vassare än de jag har idag.

Tänker typ Moderkort, 10-12k serie intel CPU, nått 3000 serie grafikkort, 3070 intressant!
Även ram 32gb+

Har idag en 7700k, 1080 och 16gb ddr4 så bättre än detta, spelar i 1440p för referens.
Chassi, PSU och kylning har jag redan vettigt och kommer behålla.

pris runt 7k tänkte jag, något flexibel.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | EVGA RTX 3070 XC3 ULTRA | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

#20301873

kanske cpu+mobo+ram därifrån?

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

#20301873

kanske cpu+mobo+ram därifrån?

Tack, Ska kika om han vill sälja löst!

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | EVGA RTX 3070 XC3 ULTRA | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk

Jag har lite saker liggande sedan min senaste uppgradering. Har inte tagit mig i kragen och sålt det ännu bara.
Det är
-Intel Core i7 11700KF
-Asus ROG Strix Z590-F Gaming WiFi
-Corsair vengeance LPX Black DDR4 2400MHz 2x16

Kruxet är att jag inte har kvar förpackningarna och har därför svårt att skicka långvägar. Men finns du i närområdet eller längs vägen där jag brukar köra så går den delen att lösa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakmonsters:

Jag har lite saker liggande sedan min senaste uppgradering. Har inte tagit mig i kragen och sålt det ännu bara.
Det är
-Intel Core i7 11700KF
-Asus ROG Strix Z590-F Gaming WiFi
-Corsair vengeance LPX Black DDR4 2400MHz 2x16

Kruxet är att jag inte har kvar förpackningarna och har därför svårt att skicka långvägar. Men finns du i närområdet eller längs vägen där jag brukar köra så går den delen att lösa.

Låter absolut intressant beroende på pris! Stämmer de att du bor i Linköping? Passerar relativt ofta där med lastbilen så hade nog absolut gått mötas nånstans!

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | EVGA RTX 3070 XC3 ULTRA | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk
Skrivet av Klotpung:

Låter absolut intressant beroende på pris! Stämmer de att du bor i Linköping? Passerar relativt ofta där med lastbilen så hade nog absolut gått mötas nånstans!

Yes, det stämmer. Märkte även att det stod Jönköping på annonsen och jag ska ner till föräldrarna till jul och kommer då köra igenom så transport tror jag absolut går att lösa hur vi än gör!
Jag hade tänkt 4k. Har egentligen en kylare också men stod att du redan hade en duglig sådan
Låter det isf fortfarande intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakmonsters:

Yes, det stämmer. Märkte även att det stod Jönköping på annonsen och jag ska ner till föräldrarna till jul och kommer då köra igenom så transport tror jag absolut går att lösa hur vi än gör!
Jag hade tänkt 4k. Har egentligen en kylare också men stod att du redan hade en duglig sådan
Låter det isf fortfarande intressant?

Pm!

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | EVGA RTX 3070 XC3 ULTRA | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha din GPU Och CPU?

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non