ASUS VG248QE 24'' 1 ms 144 HZ budgivning

Permalänk

ASUS VG248QE 24'' 1 ms 144 HZ budgivning

Jag har ingen koll på efterfrågan, rimligt pris men har för mig att den gick på strax under 3000 kr som ny. Hade tur som fan att Asus ROG Swift QHD skärmen fanns på outlet i höstas.

Jag ber om bud från intressenter, den står bara på golvet och jag tar alla kronor jag kan få just nu säljer fler prylar.

Fulltständig teknisk information på skärmen:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1520860#properties

Bor i Norrköping, upphämtning eller kan skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Ska jag slakta horan?" -> Byte av rubrik: Inte inbjuden till syrran på julafton /MOD

Permalänk

Börjar med 300kr + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Priset är för skärmen utan frakten inräknad(såg att någon budade under startpriset).

Visa signatur

"Ska jag slakta horan?" -> Byte av rubrik: Inte inbjuden till syrran på julafton /MOD

Permalänk

600kr + frakt

Permalänk
Nytt bud: 700 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

800 plus frakt

Permalänk
Nytt bud: 900 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1000 plus frakt

Permalänk
Skrivet av sikkan:

1000 plus frakt

Såld. Lysande sikkan. Släng iväg ett PM.

Visa signatur

"Ska jag slakta horan?" -> Byte av rubrik: Inte inbjuden till syrran på julafton /MOD

Permalänk

Jag behåller annonsen uppe om 'sikkan' skulle ha ångrat sig eller fått förhinder etc. Men accepterar inga bud f.n. även om någon erbuder 1500 kr så ska rätt vara rätt och budgivningen är avslutad för tillfället. Men jag ber att låta annonsen vara uppe till eventuella MODs jag är ganska säker på att användaren kommer att svara under dagen imorgon(idag).

Visa signatur

"Ska jag slakta horan?" -> Byte av rubrik: Inte inbjuden till syrran på julafton /MOD