Permalänk
Medlem

Ny surfplatta, max 5-6k

Hej!

Är ute efter en ny surfplatta.
Dem jag fastnat på just nu är antingen Xiaomi pad 6 eller Oneplus pad.
Finns det något bättre i den prisklassen?

Permalänk
Medlem

Ser att du inte fått något svar, blev det något köp?

Är i samma sits, och funderar som du på OnePlus Pad men också på Google Pixel Tablet (kommer kosta 5990 kr på Elgiganten under Black Friday) och Lenovo Tab P11 Pro G2 (finns nu för 4999 kr direkt från Lenovo).

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Noctua NH-D15 | Asus Prime X370-Pro | 32 GB G.Skill 3200 MHz CL16 | Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1 TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Fractal Design Define C
Alienware AW3423DW QD-OLED 3440x1440 175 Hz

Permalänk
Medlem

Jag gör ett försök i den här tråden jag med.

Jag är ute efter en liten platta, 8-9 tum. Finns det eller är det nåt vettigt på gång här?
Tänker mig nåt typ super-midrange. En bra skärm. Skapligt ljud i högtalarna. Klarar mig med Wifi och BT. Kvalitet på bygget.
Jag gillade min Sony Xperia Z3 compact table. Den var 8 tum.
Den ska främst användas i sängen för att spela enklare spel och video. Ibland tågresor.
Upplever att en på 10 tum eller mer blir för klumpigt här.

Visa signatur

-dool

Permalänk
Viking
Skrivet av dool:

Jag gör ett försök i den här tråden jag med.

Jag är ute efter en liten platta, 8-9 tum. Finns det eller är det nåt vettigt på gång här?
Tänker mig nåt typ super-midrange. En bra skärm. Skapligt ljud i högtalarna. Klarar mig med Wifi och BT. Kvalitet på bygget.
Jag gillade min Sony Xperia Z3 compact table. Den var 8 tum.
Den ska främst användas i sängen för att spela enklare spel och video. Ibland tågresor.
Upplever att en på 10 tum eller mer blir för klumpigt här.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5855637

Eller vänta på nästa generation.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Jo. Tittat på den. Den är fin och ungefär vad jag är ute efter.
Men vill ha Android.

Visa signatur

-dool