Permalänk
Medlem

det mesta er vel samma saker, samma producent med andra brands. teklagers (som er svensk) er vel basicly topton rebranded..

Permalänk
Medlem
Skrivet av jookeer:

Ja då kan vi sluta köpa elektronik helt å hållet då nära 100% är tillverkat i "en diktatur"

Allt beror ju på. Jag känner mig själv lite tryggare med maskiner från större företag, som har resurser för att kvalitetssäkra de modeller de bygger i exempelvis Kina. En liten firma som QOTOM / TopTon har inte samma resurser för samma sak.

Men nu ska jag sluta med mitt OT.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasekman:

Någon som har erfarenhet av N100?

Rätt många som köpt för att köra som mediaspelare med LibreELEC (Kodi), funkar tydligen inte så bra bla pga audiodropouts när dom kör 4k och det verkar som de flesta kommer returnera enheterna.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Permalänk

Kan nämna att jag är nöjd med den Lenovo Thinkcentre M710q jag fick tag på. Drar ca 8w idle med en extern 5tb disk. 6w utan disken.