Gameboy Advance SP, Gameboy Clear, Gamecube samt Nintendo 64 spel säljes

Permalänk
Nytt bud: 1 700 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 750 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

System - AMD Ryzen 5 5600X + MSI MAG Core Liquid 360R ~ MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI ~ G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C ~ ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC ~ Kingston A2000 M.2 1TB ~ EVGA SuperNOVA 1300 G2 ~ ROG XG279Q

Permalänk

Vad följer med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RetroHyllan:

Vad följer med?

Tjena RetroHyllan.

Allting förutom Gameboy Advance med tillhörande spel ingår. Är man sugen på något specifikt är det bara att specificera det.

Mvh

Permalänk
Medlem

Har vi något slutdatum för annonsen?

Visa signatur

System - AMD Ryzen 5 5600X + MSI MAG Core Liquid 360R ~ MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI ~ G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C ~ ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC ~ Kingston A2000 M.2 1TB ~ EVGA SuperNOVA 1300 G2 ~ ROG XG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av perky:

Har vi något slutdatum för annonsen?

Hej perky,

Ursäkta för sent svar. Jag har öroninflammation, så det har tagit upp det mesta av min tid just nu!

Jag skapade annonsen den 22 januari, så jag tänker att den för stå uppe i en månad, så den 21 februari avslutas den.

Märk väl att det inte är garanterat att någon "vinner". Jag har kollat runt en hel del sedan jag skapade annonsen, och t.ex. spelet "Metal Gear Solid: The Twin Snakes" i det skick jag säljer går för tusenlappen på t.ex. Ebay. Jag är mån om att inte sälja för billigare än vad artiklarna i samma skick går för på andra marknader. Budgivningen här på Sweclockers är mest för att se vad intresset hos de broderliga och systerliga nördarna som hänger här är för grejerna.

Mvh

Permalänk

Ursäkta men inte för vara den men förstår inte dom som jämför priser från ebay, andra länder och butikspriser.

Det är väldigt stor skillnad på svenska marknaden jämfört med utomlands.

Tex Metal Gear Solid som du nämner går för ca 500 kr i Sverige.

Permalänk
Medlem

Hoppas du kryat på dig. Någon uppdatering för annonsen?

Visa signatur

System - AMD Ryzen 5 5600X + MSI MAG Core Liquid 360R ~ MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI ~ G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C ~ ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC ~ Kingston A2000 M.2 1TB ~ EVGA SuperNOVA 1300 G2 ~ ROG XG279Q