SSUPD Meshroom S PCIe Gen 4 Grå och MSI MEG Z690I UNIFY

Permalänk

SSUPD Meshroom S PCIe Gen 4 Grå och MSI MEG Z690I UNIFY

https://www.inet.se/produkt/6905663/ssupd-meshroom-s-v2-pcie-.... Köpt från inet.se 2023-08-15. Komplett med kartong, kvitto och tillbehör.

https://www.inet.se/produkt/1903632/msi-meg-z690i-unify. Köpt från inet.se 2022-01-24. Komplett med kartong, kvitto och tillbehör.

Säljer till vem jag vill, eller inte alls. Grejerna skickas med posten mot förskottsbetalning via swish.

MVH Kalle

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500kr+frakt för Meshroom

Visa signatur

Ghost Louqe S1 -- X570 I AORUS PRO -- AMD Ryzen 7 3700X
NH-L12S Fläktmod -- Corsair Vengeance PRO 32GB 3200 MHz CL16
MSI RTX 2070 Super Ventus -- Corsair SF600
Corsair Force MP510 960GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem

600kr+frakt för meshroom

Permalänk
Medlem

2000kr plus frakt för båda.

Permalänk

1700kr + frakt för MEG:en

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 650 kr Meshroom 650+frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 700 kr 1700kr + frakt för MEGen
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Alla bud är noterade. Kommer avsluta under helgen.

MVH Kalle

Permalänk
Medlem

700kr+f för meshen

Permalänk
Medlem

2350:- plus frakt för båda

Permalänk
Medlem

Glöm mitt inlägg, står över

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr SSUPD Meshroom S V2 betalar frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr + frakt för båda
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Blir lite svårt att veta om man blivit överbudad när vissa budar för båda. Hur känner säljaren här?

Permalänk

Då annonsen bara har två saker till försäljning ges ingen mängdrabatt. Högsta bud vinner.

MVH Kalle

Permalänk
Medlem

@aydentist86 Stämmer det att det är V2-varianten av chassit, dvs. den versionen som inet-länken pekar på?

Permalänk
Skrivet av Stormtrooper:

@aydentist86 Stämmer det att det är V2-varianten av chassit, dvs. den versionen som inet-länken pekar på?

Jag tror att det är det. Går jag in på mina ordrar på inet så kommer jag till chassit jag har länkat till. Har inte kunnat hitta någon konkret info vad som faktiskt skiljer v1 och v2 åt.

MVH Kalle

Permalänk
Medlem
Skrivet av aydentist86:

Jag tror att det är det. Går jag in på mina ordrar på inet så kommer jag till chassit jag har länkat till. Har inte kunnat hitta någon konkret info vad som faktiskt skiljer v1 och v2 åt.

MVH Kalle

V2 har plats för Atx moderkort och 4 slots gpu så Asus Tuf korten passar i detta men inte V1 och mer stöd för vattenkylning och dc pump & 2 radiatorer.

Mitten av Juli 23 så hitta jag recensioner på nätet.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Skrivet av Jonas79:

V2 har plats för Atx moderkort och 4 slots gpu så Asus Tuf korten passar i detta men inte V1 och mer stöd för vattenkylning och dc pump & 2 radiatorer.

Mitten av Juli 23 så hitta jag recensioner på nätet.

Länka gärna till recensionen. Jag har ett 3.1 Slots grafikkort och det har fått plats utan att flytta mittdelen av chassit som gör mobo-kammaren mindre och gpu-kammaren större så grafikkort med fyra slots ska kunna gå in.

MVH Kalle

Permalänk

Gick igenom manualerna får v1 och v2 sida vid sida och chassit jag säljer är v2.

MVH Kalle

Permalänk

Finns moderkortet kvar?

Permalänk
Skrivet av Moshi20021:

Finns moderkortet kvar?

Nej nu är grejerna sålda.

MVH Kalle

Permalänk

Annonsen är avslutad