Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk

Avundsjuk. Jag är så trött på min moppe och hoppas jag kan ta A kort snart.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk
Medlem

Uppgradering av Simrig
Simucube 2 Pro
Ascher F64 V3 Trådlös ratt
Ascher 5” Display

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlOscar:

Min BMW M1000R fick en kompis i garaget!
Ducati Diavel V4 med Akrapovic helsystem

<Uppladdad bildlänk>

Diavelen är riktigt snygg den.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av LINJEinc:

Blev ny råtta.

<Uppladdad bildlänk>

Nöjd med denna? Letar efter en värdig trådlös ersättare till min G403.

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julkatten:

Nöjd med denna? Letar efter en värdig trådlös ersättare till min G403.

Jodå, riktigt nöjd måste jag säga. Utan extra vikt så för min del är den precis lagon i vikt, och med
lite pillande i deras g-hub så fick man bort allt vad ljus heter, så nu är den perfekt.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Kablar från Snake Oil! Beskrivningen inger i alla fall mig förtroende för dessa!

PYST cables are made from only the finest 6-nines Unobtanium™ alloy, molecularly assembled in our Alternate Universe™ reality-distortion tesseract field , using a secret geometry reverse-engineered from crashed UFOs, painstakingly smuggled out of Area 51 by deep-cover operatives. Performance is further enhanced by the use of a QuantConnect™ quantum-entangled pair of transmission interfaces, held at absolute zero by our exclusive Stasis Field™ technology. The cables are then wrapped in NanoAeroCap™, a nanotechnology-enabled aerogel anti-capacitance insulation system, featuring Fractal Interleaved Geometry™ to create negative inductance for maximum audio transmission quality.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Kablar från Snake Oil! Beskrivningen inger i alla fall mig förtroende för dessa!
<Uppladdad bildlänk>
PYST cables are made from only the finest 6-nines Unobtanium™ alloy, molecularly assembled in our Alternate Universe™ reality-distortion tesseract field , using a secret geometry reverse-engineered from crashed UFOs, painstakingly smuggled out of Area 51 by deep-cover operatives. Performance is further enhanced by the use of a QuantConnect™ quantum-entangled pair of transmission interfaces, held at absolute zero by our exclusive Stasis Field™ technology. The cables are then wrapped in NanoAeroCap™, a nanotechnology-enabled aerogel anti-capacitance insulation system, featuring Fractal Interleaved Geometry™ to create negative inductance for maximum audio transmission quality.

Låter som en dyr kabel du inte hör/ser skillnaden på utan kan bara mäta skillnaden.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Låter som en dyr kabel du inte hör/ser skillnaden på utan kan bara mäta skillnaden.

Med tanke på att det var så uppenbart mycket ironi i beskrivningen misstänkte jag att den inte var överdrivet dyr, och den verkar faktiskt ganska rimligt prissatt - $25 för ett par om jag inte såg fel.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av Mindfighter:

Kablar från Snake Oil! Beskrivningen inger i alla fall mig förtroende för dessa!
<Uppladdad bildlänk>
PYST cables are made from only the finest 6-nines Unobtanium™ alloy, molecularly assembled in our Alternate Universe™ reality-distortion tesseract field , using a secret geometry reverse-engineered from crashed UFOs, painstakingly smuggled out of Area 51 by deep-cover operatives. Performance is further enhanced by the use of a QuantConnect™ quantum-entangled pair of transmission interfaces, held at absolute zero by our exclusive Stasis Field™ technology. The cables are then wrapped in NanoAeroCap™, a nanotechnology-enabled aerogel anti-capacitance insulation system, featuring Fractal Interleaved Geometry™ to create negative inductance for maximum audio transmission quality.

Låter som riktig snake oil! Som du också köpt.

Permalänk
Medlem

Fick bli ett litet inköp till sonen nu när han flyttar hem ifrån så han kan få lite uppkoppling i lägenheten han flyttar till.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Köpt en jämnstor sekundär skärm till laptopen. IPS, 144Hz, 1080p. Ansluts via USB-C eller HDMI. Det var ett inköp på chans eftersom jag inte är bekant med tillverkaren, men för en tusenlapp så är jag nöjd med både skärpa och färg på skärmen!

Visa signatur

MSI B450 TOMAHAWK MAX | AMD Ryzen 7 3700X + Noctua NH-U12S | Gigabyte RTX 2080 Windforce OC 8GB | 32GB Kingston HyperX Fury 3200MHz | Seasonic Focus GX 750W | WD Green SN350 2TB | 32" LG UltraGear 32GP850

Lenovo LOQ 15APH8 | AMD Ryzen 7 7840HS | RTX 4060 8GB | 2X8GB Samsung 5600MHz | WD Green SN350 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av favouredhawk:

Köpt en jämnstor sekundär skärm till laptopen. IPS, 144Hz, 1080p. Ansluts via USB-C eller HDMI. Det var ett inköp på chans eftersom jag inte är bekant med tillverkaren, men för en tusenlapp så är jag nöjd med både skärpa och färg på skärmen!

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Ser trevlig ut, tänkt ett tag om man skulle prova att ha en under primärmonitorn som extra. Har du någon länk vart du handlade den?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

Ser trevlig ut, tänkt ett tag om man skulle prova att ha en under primärmonitorn som extra. Har du någon länk vart du handlade den?

Köpte den faktiskt på AliExpress av alla ställen, efter att ha sett en tråd på Reddit om den.

https://www.aliexpress.com/item/1005006254243753.html

Visa signatur

MSI B450 TOMAHAWK MAX | AMD Ryzen 7 3700X + Noctua NH-U12S | Gigabyte RTX 2080 Windforce OC 8GB | 32GB Kingston HyperX Fury 3200MHz | Seasonic Focus GX 750W | WD Green SN350 2TB | 32" LG UltraGear 32GP850

Lenovo LOQ 15APH8 | AMD Ryzen 7 7840HS | RTX 4060 8GB | 2X8GB Samsung 5600MHz | WD Green SN350 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Fick bli ett litet inköp till sonen nu när han flyttar hem ifrån så han kan få lite uppkoppling i lägenheten han flyttar till.
<Uppladdad bildlänk>

Haha, nu fick jag en go känsla i kroppen av att tänka på när döttrarna blir stora nog och flyttar hemifrån så blir det att bidra med den kunskapen man har medans frugan tar resten

Permalänk
Snusfri

Lite laddade prylar från (Volvo) Amazon.

Beställde igår kl 16:30, prylarna var hos ICA kl 11:50 idag, ruggigt snabbt.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

lite vitaminer samt saker som är krav att ha i bilen för polenresan dvs, brandsläckare,första hjälpen kitt samt gul väst.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

låg 4 paket till utanför dörren i kväll när jag kom hem,
5st Shelly relä z-wave 800, tyvärr fick man inte köpa fler än 5st på amazon.
2 st täckplåtar till serverskåpet
1st 90graders anslutning till kanalfläkten i botten på serverskåpet

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

https://i.imgur.com/VxrXXc0.jpeg

Blev en ny bil. I princip fullutrustad är den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepegium:

https://i.imgur.com/VxrXXc0.jpeg

Blev en ny bil. I princip fullutrustad är den

Jag hjälper dig lite. Fin bil för övrigt.

Permalänk
Medlem

4kg diabeetus

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

Ordnade ett hantelstativ när det var på rea

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Ordnade ett hantelstativ när det var på rea

<Uppladdad bildlänk>

Get big and freaky! Ain't nuthin' but a peanut! Yeah, buddy! WOOOOOH!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Get big and freaky! Ain't nuthin' but a peanut! Yeah, buddy! WOOOOOH!

Lightweight baby!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

lite vitaminer samt saker som är krav att ha i bilen för polenresan dvs, brandsläckare,första hjälpen kitt samt gul väst.
<Uppladdad bildlänk>

Vet du nivån på hur utrustade första hjälpen kiten ska vara? Ska åka till bland annat Polen på MC i sommar.

Permalänk
Medlem

En bostadsrätt i en mycket bra förening.

50kr per månad för TV och internet är grädden på moset.
(en pärm på bilden)

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Vet du nivån på hur utrustade första hjälpen kiten ska vara? Ska åka till bland annat Polen på MC i sommar.

av informationen jag kunnat hitta är bara kravet att det ska vara ett förstahjälpen kit, samma sak letade jag efter krav på storleken på brandsläckare men hittade inget.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tachiyon:

4kg diabeetus

<Uppladdad bildlänk>

Hoppas dom är sockerfria

Dold text
Permalänk
Medlem

ett par vattenflaskor, väldigt nöjd med dessa sedan tidigare då dom inte börjar lukta som andra gärna gör efter en tids användande.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Min gamla 13900k gav upp så köpte en ersättare, lagom till skatteåterbäringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vulpix:

Min gamla 13900k gav upp så köpte en ersättare, lagom till skatteåterbäringen.
https://i.imgur.com/upURKbn.jpeg
https://i.imgur.com/DGNiO1q.png

Vad är det du gör om en 13900k inte håller måttet längre? Eller menar du att den är trasig?

Visa signatur

It’s more fun to compute.