Rensning - Haswell dator(-delar), CPU, RAM, Switch

Permalänk

Rensning - Haswell dator(-delar), CPU, RAM, Switch

Dell PowerEdge T20 (Intel G3220 + 8GB ram) - 500+kr
Utan disk, med Noctua fläktar. Repor finns i chassit. Pga att fläktarna bytts ut så måste en trycka på F1 vid uppstart för att "acceptera riskerna" eller vad det nu är. Fungerar fint och drar lite ström. Använts som NAS.

MSI Z87I Gaming AC + i5 4670k + 8GB ram - 500+kr
Använts som hårdvara för Frigate (därav inget wireless nätverkskort, kört med Google Coral accelerator). Hittade dock ett som jag tror skall vara originalet som följer med. Ingen IO plate finns.

Intel E3-1220v5 2st - 150kr för både

DDR4 4GB 2st - 150kr för både

Netgear GS724Tv3 24port managed switch - 400kr

Smidig affär prioriteras. Behåller rätten att sälja till vem jag vill

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du skickar tar jag E3 1220v5 :orna

Permalänk
Skrivet av Twilighter:

Om du skickar tar jag E3 1220v5 :orna

Skickar PM!

Permalänk

Intel E3 processorerna är sålda!

Permalänk
Medlem

Är ITX moderkortet med 4670 kvar?

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Skrivet av AkUs:

Är ITX moderkortet med 4670 kvar?

Yes! Den är fortfarande kvar. Är du intresserad? Skicka gärna PM i så fall

Permalänk
Medlem

Hejsan, jo jag undrar om din Netgear GS724Tv3 24port managed switch är kvar, och hur har den fungerat under din tid.
Och går det bra med att skicka den via posten.

Visa signatur

Fractal Design Define S, ASUS Z97-A, Intel i7 4790K, Clock 4.6 Ghz 1.24v, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB DDR3 CL10 1600Mhz vengeance, 1xPlextor PX 128M3P, 1xSamsung 850 EVO 500GB, Aorus GTX 1080 Ti Xtreme, Corsair AX1200, blu-ray Asus SBC-06D2X-U.

Permalänk
Skrivet av Absinth:

Hejsan, jo jag undrar om din Netgear GS724Tv3 24port managed switch är kvar, och hur har den fungerat under din tid.
Och går det bra med att skicka den via posten.

Hej! Switchen är kvar. Den har fungerat bra utan anmärkning. Säljer enbart pga att jag behöver fler portar. Är du intresserad så dra iväg ett PM så kan jag kolla frakt. Den väger en del men inte överdrivet mycket.