Hur bra är ThermalTake V2000A - Aluminium?

Permalänk

Hur bra är ThermalTake V2000A - Aluminium?

Jaha, då var det dax att posta sin första fråga till panelen här på Sweclockers

Efter sökande på forumet har det aldrig kommit fram om det är nån som har ett sådant här chassi, utan mest om man tycker det är snyggt eller fult.

Om man kollar på priset så är ju 1800:- inte så farligt eftersom jag redan har ett shysst nätagg att sätta i den.

Det ja undrar är hur ni som har en tycker att den funkar, o är den tyst med alla dessa 7!!! fläktar.

Är väldigt intresserad av den eftersom jag är mån om kylning, har en Zalman fläns på Gfx-kortet, o är väldigt mån om att hålla nere ljudet då burken står på så gott som hela dygnet

Med de 2 sidofläktarna behöver man väl inte en extra till Gfx-flänsen, ser ju ut som de 2 skulle kunna sköta det jobbet gallant, eller?

Permalänk
Medlem

skaffa länk med bild? =D

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Testpilot

http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

har såna i affären de är väll ok o man tycker om det där joxet i fronten. Annars sä är det typ en cheftech i alu version å xaser front.

men för en tyst burk ska du inte ta ett aluchassi till att börja med

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk

nee för den pengen ska du ta ett liani!

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jag har ett sådant chassi, tycker att det funkar väldigt bra. Jag tycker att den är tyst med tanke på att det mästa jag har i lådan överröstar fläktarna ex hd, eheim 1048 och nätagget.

Visa signatur

...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
nee för den pengen ska du ta ett liani!

1800:- för en cirkus är väl ganska billigt?

Permalänk
Medlem

nice chassi. Jag har ett sånt. Du kommer inte bli besviken.

Visa signatur

Thermaltake Xaser III alu w/window. P4 3.0ghz/800mhz @ 3.5+ghz. Abit IC7-G. OCZ PC3700. IBM Deskstar 60GB Zalman 7000Cu. Antec SmartBlue 350W. Memorex CDRW-24X. Sunbeam UV Cold Cathod x2. Geeforce 4MX suger jag vet...men nya grejer på ingång.