Permalänk
Medlem

Köpa dremel

Skulle vilja ha tag på en dremel, så billig som möjligt som ska vara stark nog att kapa hål i ett chassi med (men det klarar väl dom flesta).

Det behöver inte vara nått multi - set med 200 verktyg, jag kan köpa till kapskivor och slipverktyg själv så det går bra utan.
Bara själva dremeln alltså.

Någon som kan tipsa om en billig sådan?

Permalänk
Avstängd

Rusta har en dremelkopia som heter bruksbo och kostar väl ~200:-. Har en sådan och den fungerar mycket bra. Köpte dock kitet med bruksbon + massa verktyg för 300:- men det är samma maskin.

//A

Permalänk

köpte en dremel kopia på clas ohlson, den funkar helbra.
pris: 179:-

Visa signatur

=)
nybörjare

Permalänk
Medlem

jula ca 200-300 spännmed 50 tillbehör, har en sån själv, lite svag kanske men den klarar ett chassi lätt men de tar lite tid (har bara provat i plåt chassi)

Visa signatur

varför planera? inget slutar ju som man tänkt sig endå!

Kamera: Pentax k10d, 18-55 3,5-5,6 da kit objektiv, 2gb sandisk ultra 2

Permalänk
Medlem

Classe 200kr, med diamntskivor 100kr köpte jag för nån vecka sedan, funkar mycket bra;)

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk

Gjärna sånna där produkt nummer rill classes hemsida

Permalänk
Medlem

hmmm gör inte som jag... gick och köpte en äkta dremel, extra kapskivor och savidare... en polare sa att de ej va sa dyra, sa jag gick te kassan (hade ej fragat priset ännu) ... sen kom smällen och jag fick punga ut me 2000 spänn för dremeln, kap skivorna, och 2 m plexi.... ville vekligen ha den sa ajg lämmna ej tebaks, värker fortfarande i planboken.....

Visa signatur

Dell XPS M1710, 2.16Ghz Dual core, Nvidia GO 7900GTX 512 mb, 2 gb DDR2 667Mhz.

Permalänk
Medlem

kolla tråden "flames" där står d om den jag köpte..129;-

Visa signatur

Gigabyte GA-X38-DQ6, Quad 6600@3,6Ghz (9x400), 2GB PC8500@1280Mhz (2x640Mhz), 1.5TB Hdd (3x500 WD), 2x Raptor 74GB Raid 0, 2 st Sapphire HD2900 Pro i CROSSFIRE, Antec 850W PSU, Lian Li PC1000 Plus, 3dmark 06:17188, 3dmark 05:23598.