Crashar av någon kostig anledning...

Permalänk

Crashar av någon kostig anledning...

här ser felmeddelandet ut.
Det började ske efter att jag tatt bort nätverkshubben och körde utan hub (men modemet bara). Nu efter en kvart till litemera så kommer meddelandet upp och räknas ner till omstart...

Enormt tacksam ifall någon vet något.

Tack

Märkte precis att det står att Generetic Host Performance krashar innan...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Ser onekligen ut som Blaster...

Visa signatur

”I do not fear computers. I fear the lack of them.” --- Isaac Asimov

Permalänk
Medlem

Här hittar du svar på din fråga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Här hittar du svar på din fråga.

Whow !!! En minimoderator:mad:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax
Whow !!! En minimoderator:mad:

? - Han gav en länk till hans problem? Hur får du det till att han
försökte leka moderator?

Visa signatur

:: trevlig kväll! :) ::

Permalänk

Löser man det med norton?

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNathan
? - Han gav en länk till hans problem? Hur får du det till att han
försökte leka moderator?

Skitsnack ! Då skulle han ha länkat till en sida som tog upp det specifika problemet ! Nu länkade han kort och gott till SÖK. Kort och otrevligt. Som en liten lillmoderator i mina ögon. Vill man hjälpa så länkar man hela vägen:mad:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax
Skitsnack ! Då skulle han ha länkat till en sida som tog upp det specifika problemet ! Nu länkade han kort och gott till SÖK. Kort och otrevligt. Som en liten lillmoderator i mina ögon. Vill man hjälpa så länkar man hela vägen:mad:

YOU GO GIRL!!!!

Permalänk
Livstids semester
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax

Skitsnack ! Då skulle han ha länkat till en sida som tog upp det specifika problemet ! Nu länkade han kort och gott till SÖK. Kort och otrevligt. Som en liten lillmoderator i mina ögon. Vill man hjälpa så länkar man hela vägen:mad:

Åååh.. vill du ha sex med mig?

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax
Skitsnack ! Då skulle han ha länkat till en sida som tog upp det specifika problemet ! Nu länkade han kort och gott till SÖK. Kort och otrevligt. Som en liten lillmoderator i mina ögon. Vill man hjälpa så länkar man hela vägen:mad:

Jag ser att du hjälper till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Jag ser att du hjälper till.

Nä! Jag hjälper inte till då jag inte har den kunskapen. Jag bara hoppar på alla Tjockskallar som istället för att försöka hjälpa till hänvisar till SÖK:mad:

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax

Nä! Jag hjälper inte till då jag inte har den kunskapen. Jag bara hoppar på alla Tjockskallar som istället för att försöka hjälpa till hänvisar till SÖK:mad:

Sök.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Sök.

Bekräftad. Tack:p

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

Skriv shutdown -a i kör så länge.

skaffa sedan blasterfix eller kör en full scan med uppdaterade viruslistor.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB