FAN, min msn SKET sig!

Permalänk
Medlem

FAN, min msn SKET sig!

jag behöver råhjälp...

igår hjälpte jag min bruds farsa med konto till Outlook express och undertiden programet tankade nya meddelanden till mailen loggade jag in på MSN. Då läggs kontakterna till i den lilla rutan i progamet, längst ner i hörnet, liten ruta. Ni vet vad jag menar, hoppas jag.
Såå, jag tänkte att, fan ingen mening med att dom ligger där så han ser dom då blir han säkert bara förvirrad eller något.
SÅ jag tog bort dom. DÅ försvann dom från min lista på MSN:en OCKSÅ och det hade jag juh inte en aning om!
SÅ nu har jag ca 30 st av ca 150...

Hur gör jag för att få tillbaka dem? hoppas någon vet om det går och hur i såna fall för annars får jag rådamp!!

jäkligt tacksam för hjälp!

//zeelo

Visa signatur

//zeelo

Permalänk
Medlem

Jag gjorde exakt likadant för ca ett halvår sen..

Summa kardemumma - Mina är inte tillbaks än!

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Hedersmedlem

Snälla, missbruka inte ord som damp och cp i forumet.

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sry admin

Visa signatur

//zeelo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeelo
sry admin

Luktar gejmer långa vägar.

För övrigt så förstår jag inte vilken "liten ruta" du snackar om på MSN. Kan du försöka att förklara det en gång till och lite mindre luddigt?

Visa signatur

"..catch you on the flipside"

Permalänk
Medlem

nej eg är jag ingen gamer men var lite stressad.. lektioner...

joo märkte att det var lite luddigt när jag läste igenom det sen

Nej, jag menar kontakt-rutan i Outlook:en, inte i MSN:en!
Dom lägger sig där automatiskt när man är inloggad på MSN!

Såå, jag tog bort dom därifrån helt enkelt och då försvann dom från MSN:en också...
Fast jag ligger juh kvar på deras (polares) kontaktlistor så när dom skriver är det juh bara att adda till kontakt-listan igen... fast det är skitjobbigt att inte se vilka som är inloggade :/
Jag tycker att det borde finnas ett enklare sätt att få dom tillbaka!??
lär det väl inte finnas iof...

//zeelo

Visa signatur

//zeelo

Permalänk
Medlem

Det går att kolla i MSN vilka personer som har addat en.
Options->Privacy. Där finns en knapp som heter "View". Den listar alla personer som har dig på sin lista och därifrån kan du adda tillbaka dom.

Permalänk
Inaktiv

bättre att gå in på Verktyg/Alternativ och ta bort "logga in på msn automatiskt" och för att ta bort dom där användarna i outlook express så ska man trycka på krysset som finns där bara.

Permalänk
Permalänk
Medlem

tack big momma!!

Visa signatur

//zeelo