Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vill du vara med och visa upp din dator på en utställning för allmänheten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Att han väljer att kopiera min "design" av dator gör väl mig inte så mkt men att kasta in en avatar som är i stortsett samma som mig är de jag stör mig mest på.

Hehe han är en copycat :D. Killen har ju tom samma avatar :D. Snart kommer han ta över ditt liv. Beklagar...:rolleyes:

Permalänk
Medlem

Visst är de kul ens arbete blir uppskattat men inte kopierat.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Visst är de kul ens arbete blir uppskattat men inte kopierat.

Just det! Han har bara en billig kopia :D. Du är känd för orginalet! Bort med den sura minen. Du är number one!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Just det! Han har bara en billig kopia :D. Du är känd för orginalet! Bort med den sura minen. Du är number one!

Kan hålla med dig, nu blir kanske dock moderatorerna lite sura om ni är för kränkande.
Men samtidigt så förstår jag att han tycker "avatar stölden" är taskig, jaga har sällan koll på vad folk heter utan jag memorerar folk efter avataren. Tänkte först att de var samma person men sen reagerade jag på tomtemössan och kom fram till att de var 2pers.

Permalänk
Medlem

Jag säger då det, bara för att jag tagit inspiration av ditt chassi och gjort "något snarlikt" ditt, så tycker jag det är fel att smutskasta mig för det.
Jag har INTE gjort en kopia, och jag har heller inte samma avatar som dig. Att du ens hade den avataren visste jag inte, visste inte ens att du var member på swec. Men visst, kan jag inte få ha min avatar så kom med en bra anledning till det så kan jag väl för DIN skull ta bort den.

Vad gäller mitt tribalmönster, så var det ett mönster jag bara ritade på egen hand, inget "snott" märke det heller. Och vi har inte samma chassi för den delen heller, så en kopia blir det INTE, hur du än vrider och vänder på det.

Ursäkta mig så mkt för att jag moddat...

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Läcker utställning hoppas några här på forumet skryter lite med o skicka inn deras datorer

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

[ironi] jag ska köpa ett skit fult Thermaltake Xaser III. och ta med det dit. sätta i en massa lampor i olika färger. hellst blått efter som ingen har det. sen kommer alla tycka det är jätte duktigt av mig[/ironi]

Visa signatur

alla barnen hade roligt på lanet utom kjell han hade en pc från dell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsyCor
Någon av moderatorerna/redaktörerna/skribenterna som kommer bidra med sina datorer?

Ingen?

Permalänk
Medlem

Jag känner Nils Olander. Det är min polares farsa.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Jag tycker faktiskt också att det var lite halvkasst av Norbius att göra en så pass lik... Jag lägger faktiskt också den där modden i kategorin "Kopia" även om det är en hel del som skiljer sig.

Lite väl likt faktiskt... =/
Inget olagligt i det, bara ganska lamt.... och framförallt tråkigt... Synd för killen som gjorde originalet....
Men men...
/totoo

Permalänk
Medlem

Om du tycker synd om SiD så borde du verkligen lida med han/hon som var först med ett fyrkantigt hål på 30*30cm och ett CCFL-rör i sin burk. Tror inte någon är ensam om den modden heller...
En tanke bara...
Och för sista gången, jag har inte gått efter SiD's chassi när jag gjorde mitt. Jag såg hans på en bild snabbt en gång bara och fattade genast tycke för hans modd.

Vad ni än tycker så är JAG nöjd med min modd...
Ha det bra!

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Jag hade varit stolt om någon hade blivit inspirerad av något jag hade skapat. Och bara blivit glad om den personen ville göra något med idén han fick genom mig.

Bättre att tänka så än att whina...

Permalänk
Medlem

Tack PsyCor, det värmde
Tydligen endast du som förstår mig.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |