Disken vill inte uppdatera sig

Permalänk

Disken vill inte uppdatera sig

Nu har jag fått ett irriterande litet fel igen. Nu är det min 120GB IBM 7200RPM som inte vill uppdatera sig och jag vet exakt vad som hände.

Skulle extract:a en sak och då tog platsen slut, ok tänkte jag och slängde en mapp på ca 7.6gb och tryckte på "försök igen". Men hd:n regestrerade aldrig att jag hade slängt sakerna och det var inge plats kvar på hd:n.

Nu har jag slängt lite till med den vägrar uppdatera sig utan ligger kvar på 10mb ledigt diskutrymme fast då jag kollar hur mycket allt tar på disken (visar dolda mappar) så tar det endast 106gb. VAR ÄR MINA 11GB!!

Det är säkert något skitsimpelt som man ska göra, lyckades faktiskt få samma fel en gång förut på en annan hd men det fixade sig efter några minuter då jag fipplade lite, minns itne nu exakt vad jag gjorde så HJÄLP!

EDIT: Skrivfel.

Permalänk
Medlem

Om du kör med norton utilities eller något sådant så kanske du borde ta "Empty Norton Protected Files" Testa det om du kör med det...

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

TÖM PAPPERSKORGEN!!!!!!!

Visa signatur

Watercooling is like unprotected sex, one leak and your screwed

Permalänk
Medlem

Jag tror inte dessa kommer till papperskorgen efter det är en så stor mängd. Men kommer dock inte ihåg om det är själva filerna som måste vara av viss storlek? Men det låter ju som om det är problemet så hör av dig om problemet kvarstår.

Visa signatur

ASUS A6Ja Q011P

Permalänk

Jag har tömt papperskorgen va fan. Jag har inte använder inte ens den och jag har tagit bort alla protection på norton saken, allt det är kollat, läst det i andra trådar här på forumet.

Det är något annat fel, och det är ju inte bara de filena som jag tog bort först utan nu är det "låst" på 10mb ledigt, fast jag har slängt ca 12gb nu.