Permalänk
Medlem

Call of Duty "mp"

är det någon här som har call of duty o spelar online ibland???

Ibland så kan jag köra online men går jag ut o tar en annan
server så står det att cd nyckeln är i andvändning o at
jag ska testa senare...

någon som vill hjälpa mig???

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

Om det är så att du köpt det så är det bara skicka ett mail till utgivaren (kommer inte ihåg vilka i detta fall) och be om en ny.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

spel??

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

Jag spelar ibland, har alldrig haft en upptagen cdkey iochmed att jag köpte spelet

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem

Om du tankat spelet så är det för att du spelar på en "ocrackad" server.
Köp spelet isf.

Jag spelar det online ofta.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av woggy
spel??

Nej. Lingon!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Joina på servern [FUN]TORQ COD . alt www.k-play.de CoD servrarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan vara som i BF1942 att den server som håller reda på alla cdkeys helt enkelt inte hänger med jämt, därför tar det en stund.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Kanske jag som har din key hehe det var en snubbe på DC som delade ut en orginal key hm vilken dummer kmr in på alla servrar

Permalänk
Medlem

Jag får detta problem ibland när jag skiftar serverar snabbt eller försöker reconnecta och jag vet att ingen annan min cd-nyckel.

Permalänk
Medlem

ärligt tycker inte ni att det börjar bli lite dyra spelen?????

allt kan hackas jag ju säga.............................cod mp inga problem..............

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

allt kan tydligen inte skriva ordentligt. CoD MP inga problem säger du? men du har ju ett problem?

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk

har hört!

har hört att många har snott cd keys. Vete f*n hur men tydligen. Kör du crackat. så finns det en favorit lista att ladda ner till ASE med många crackade servers. Eller med riktiga namn." servrar som inte kör med det riktiga spelet eller dylikt"

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

jag har bara problem med lagg i cod, annars funkar det finemang, Även att byta snabbt mellan servrar osv. (Och JA jag har orginal)

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk

Fick det i Julklapp och om jag ska byta server så måste jag gå ut ur spelet först annars får jag upp en liten ruta som berättar att Cd-Keyn är upptagen...

Men sen när man startar det igen så går det bra att gå in på servern, det enda som jag stör mig på i ett fantastiskt spel.

Får hoppas att de fixar detta i någon update.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Re: Call of Duty &quot;mp&quot;

Citat:

Ursprungligen inskrivet av woggy
är det någon här som har call of duty o spelar online ibland???

Ibland så kan jag köra online men går jag ut o tar en annan
server så står det att cd nyckeln är i andvändning o at
jag ska testa senare...

någon som vill hjälpa mig???

Testa med att köra S&D (search and destroy) på servarna dom heter www.KPLAY. com i röd text... där funkar det med ej användbara cd-keys vat ej varför men det funkar iallafall. Servarna kan lagga ner ibland men sedan kommer det igång igen.

Permalänk
Medlem

Slizer

hade problem,,,,,inte nu................

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk

OT: Nån som vill spela lite?

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Själv funkar min fint Original!
Men jag har fått att min CD key är upptagen, och då var jag tvungen att installera om spelet för att det skulle funka... och det blev när jag var på LAN och strömavbrott gick... mest lyckat på lan... strömavbrott. lol!

Permalänk
Medlem

Du måste trycka på "disconnect" (stavat rätt?) varje gång du går ut från en server å skall in på en annan. Hade samma problem som dig innan.

Visa signatur

| P4 3.0 | 1024 mb 400mhz | 9600xt | 2*120 gb hdd |

Permalänk
Medlem

Inte måste jag det. :/
Jag bara quitar...