Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Epyon
Men behöver en dator vara snygg ???
den ska väl vara välutrustad och kanske praktisk, men snygg ?

Klart den ska vara snygg, det är ju minst halva nöjet

@Dirt666 < Ah, lite konkurrens, vi får sätta upp en jury mellan dig och mig

Permalänk
Medlem

När jag moddar någonting så tänker jag på att det ska vara funktionellt. Tror att flera gör det samma.

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Klart den ska vara snygg, det är ju minst halva nöjet

har kanske tänkt slänga upp ett galleri på min spel burk här nångång.
Den ser ut att vara lite motsägelsefull till det jag skrev sist iosf.
Har ett ett blått nätagg och en Coolermaster "Musketeer".
Men den är stilren, inget fönster eller svammel.
Lite blått ljus bara...

Visa signatur

.:: DELL S3422DWG 34", MSI GS75 Stealth, Bioboard Plutonuim / FluX AT
.:: Razer Blade '18RiP :( Razer Mice+Keyboard ofc ;)
.:: Nanna

Permalänk
Avstängd

Re: Min synpunkt på dagens modhysteri

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dealon
Denna modhysteri vill jag säga nästintill har spårat ut. Folk moddar, men inte mot det snygga, tvärtom. Det verkar som om det nu är en tävling rörande vilket chassi som lyser mest. Har spanat i ett x antal gallerier, och ärligt talat ser 9/10 chassin ut som en enda stor lampa som antingen blinkar eller har ett konstant irriterande rött,blått, grönt, gult ljus... gaah!

Antingen dominerar den lägre åldern flertalet moddare, eller så är det helt sonika "inne" att ha flest antal lampor med så olika färger som möjligt. Själv anser jag detta inte vara särskilt snyggt.
Någon som kanske håller med mig? Jag vill då utan tvekan konstatera att jag äger det stilrenaste chassit på detta forum (Om nu inte någon annan har ett chassi av samma fabrikat) ;-X

http://www.iuneed.com/hv5big.jpg

Trevlig helg alla modders.

mkt. snyggt! pricis som det ska vara

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roadspig
Då har vi fått din ÅSIKT.

Det måste ju finnas massor av folk där ute som tycker att det är snyggt med ljus och att ditt chassi är väldigt fult.

Du skriver om ditt chassi att det är det stilrenaste som om det vore fakta. Folk har olika smak, kom ihåg det!

PRECIS!!!

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Klart den ska vara snygg, det är ju minst halva nöjet

@Dirt666 < Ah, lite konkurrens, vi får sätta upp en jury mellan dig och mig

Anytime

Fast jag kommer inte att ha vatten till PSU att börja med det får bli en senare fråga.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Epyon
har kanske tänkt slänga upp ett galleri på min spel burk här nångång.
Den ser ut att vara lite motsägelsefull till det jag skrev sist iosf.
Har ett ett blått nätagg och en Coolermaster "Musketeer".
Men den är stilren, inget fönster eller svammel.
Lite blått ljus bara...

din signatur innehåller för många färger.

"Signaturer och avatarer
Avatarer får inte vara animerade och får inte föreställa eller likna något som kan uppfattas kränkande eller förnedrande på något sätt.

Signaturer får maximalt vara tre rader i textstorlek ett ([size="1"]), två rader i normal textstorlek ([size="2"]) eller en rad i textstorlek tre ([size="3"]). Antalet rader kontrolleras i upplösningen 1024x768. De får maximalt bestå av två olika färger (svart är en färg). Ett radbyte räknas som en rad och den största textstorleken som används i signaturen gäller för hela signaturen oavsett textstorlek på övrig text. Undvik alternativa typsnitt.

Använd inte någon annan användares signatur eller avatar utan tillåtelse."

Förövrigt så tycker jag att folk får ha som de vill, bara de är nöjda med sina chassin...

här är mina 2:

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=340

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=122

inget onödigt, bara 4st gröna CCFL i kuben

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Förövrigt så tycker jag att folk får ha som de vill, bara de är nöjda med sina chassin...

-Tack, det behövdes. Håller med dig till 100%, att folk orkar klaga på andras smak. Gillar man flashiga chassin så är det väl okej, likaså om man gillar minimalistiska chassin. Ha en bra dag!

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk
Medlem

Vaad man än gör så finns det alltid någon som gillar det eller någon som inte gillar det. Men vem bryr sig igentligen det är ju jag som ska stå ut med att ha burken hemma.

En riktig utmaning vore att lyckas bygga en låda som ingen gillar