Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk

skulle köpa denna först men nu blir det en S700 lr K700 istället.

Permalänk
Medlem

När kommer deras S700 och K700 ? har sagts att dem ska komma till hösten.. orka vänta!

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Z10101 kommer väl rätt snart, varför inte vänta bara några veckor?

Permalänk
Medlem

aja jag skaffade iaf en Z600 för några veckor sen, är än så länge helt nöjd med den, synd bara att GPRS e så dyrt med vodafone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rush
aja jag skaffade iaf en Z600 för några veckor sen, är än så länge helt nöjd med den, synd bara att GPRS e så dyrt med vodafone

Vad exakt använder du GPRS till då? Går det bra å surfa med telefonen?

Permalänk
Medlem

ladda ner lite spel och ringsignaler till den, jag tycker det funkar fint att surfa, tror viserligen det är lite annorlunda än den "vanliga" Z600 då jag har en live! telefon

Permalänk
Medlem

Okay Så egentligen behöver man inte en 3G-telefon bara för att man vill surfa? Det har jag faktiskt inte tänkt på förut Tror dock att jag kommer satsa på en Z1010..

Permalänk
Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

Antar att det inte var den färdiga versionen du testade?

Permalänk

nä med tanke på att den inte finns än så kan det bli svårt.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

asså fattar fortfarande inte varför du länkar till den där sidan claes_rocky.. och sedan säger att den är buggig? hopp

GPRPS blir iaf lite billigare om du köper ett paket från vodafone: 2mb, 5mb, 10mb är det typ dom har. och 10mb kostar 155kr
bara ringa deras support så fixar dom det åt dig

Permalänk

haha ja du......
Ja den är buggig fel i menyer och saker.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av claes_rocky
haha ja du......
Ja den är buggig fel i menyer och saker.

Z1010 är försenad pågrund av buggig mjukvara din nöt... De kommer ju inte släppa den men sånna buggar så varför ens ta upp det? Jag tror ingen här ska köpa en buggig Z1010... de som är ute nu är endast provexempel...

Edit: Kan nog med säkerhet säga att Tre kommer inte ha Z1010 till försäljning samtidigt som Telia...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Varför tror du inte att dom kommer ha det?

Permalänk
Hedersmedlem

1: tre försöker fortfarande o bli av med sina 835 o 920 som dom har på lager och om dom kör med z1010 så lär dom inte bli av med dessa

2: har för mig att telia har köpt förhandsrätten av z1010 i sverige....

Permalänk
Medlem

Enligt nytt pressmeddelande (se http://www.mobil.se) kommer telefonen troligtvis v.16. Men det är möjligt att den försenas ytterliggare..

Permalänk
Medlem

Känner en vars farsa är uppsatt högt i Tre och han påstår att de har problem med förhandlingarna med Sony Ericsson. Vilket inte Telia verkar ha. Det är bara min instinkt som säger att Tre inte kommer ha Z1010 när Telia börjar sälja...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk

självklart kommer inte z1010 vara buggig som den är nu
när den blir realesad. Men min t610 är ju inte klockren.
v 16 är det senaste jag har hört med men jag hade inte räknat med det därför tog jag e616 i sället.

ps strumpan2k
nötter är gott.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
blir till att vänta på motorola A1000 för mig om jag tänker i 3G banor

Hehe, har en e616 nu och väntar febrilt på A1000, dock verkar det ta ett tag innan den kommer..

Permalänk
Medlem

A1000 e ju lätt värd att vänta på

se tråden: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3084728 ni som undrar vad nu detta e för skum pryl...

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

Var påväg att köpa en P900 från början, men Tre's erbjudande blev för billigt Nu håller jag ögonen på A1000 och växlar mellan e616 och A920 (beroende på vad jag har lust att göra ) samt väntar febrilt på A1000..

Permalänk
Medlem

Finns en fin recension av förhandsexemplaret här:
http://www.mobilesheaven.com/sv/index.php?index=shownews&id=1...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC