Permalänk

acer ferrari

läste i playboy att de ska släppa (släppt?) en ny ferrari acer dator, med amd 64bits prolle och ati 9700, men har inte sett något av det ännu.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Om jag lackar en iBook "tornadoröd" - är det en Apple Ferrari då?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Vilket puckat svar aac_ripper du verkar inte va den vassaste kniven i besticklådan

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Rock
Vilket puckat svar aac_ripper du verkar inte va den vassaste kniven i besticklådan

Jo, för du tillförde ju ännu mer!

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

en sån ska ja köpa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Rock
en sån ska ja köpa

Äh… köp en annan acer och lite röd färg och några klistermärken i närmaste leksaksbutik (inte samma för allt) så blir du nog lika glad…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Och hur mycket billigare är den då? 200? de är ju vad färgen kostar....

Permalänk
Medlem

Tänkte mig Acer Ferrari 3000 men väntar nog häldre ett tag till 3200 kommer ska försöka bli av med mina 2 stora åbäcken till datorer nån som vill lägga ett bud så bara säga till

Permalänk

någon som vet när den släpps?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Varm som bara den. Fläktarna låter ju som bara den. Skräp.

Som en Volvo 440 med Ferrari märke...

Undvik. Ivarjefall tills de löst värmeproblemet. De kan ju lära av Apple!

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm

Permalänk
Medlem

När släpps den i Sverige? Vad kommer den att kosta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIex
När släpps den i Sverige? Vad kommer den att kosta?

I danmark finns den för runt 21.000:-

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svaramig
I danmark finns den för runt 21.000:-

Oki men så mycket pengar har jag inte. När kommer den att komma till butikerna i Sverige? Efter sommaren?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIex
Oki men så mycket pengar har jag inte. När kommer den att komma till butikerna i Sverige? Efter sommaren?

Tror knappast den blir så mycket billigare, när den dyker upp här. Är ju trots allt en high end laptop!

Visa signatur

LePont SF-201B | A64 3700+ @ Stock | ASUS K8N-E-Deluxe | 2 x 1024MB Corsair CMX1024-3200C2PRO @ 3-3-3-8 | Gainward BLISS 7800GS+ 512MB @ Stock | 900W Tagan TurboJet | Plextor PX-760A | 74GB WD Raptor | +4TB HDD | NEC MULTISYNC FE2111SB 22" | Logitech Z-2300 | Sennheiser PC150 | Logitech Cordless Desktop Keyboard och en MX518

Permalänk
Medlem

Oki så det är lika bra att köpa en Acer Ferrari 3000 eftersom 3200 kommer att kosta röver 20k?

Nån som vet hur mycket en laptop går ner i pris när en nyare version kommer? Som nu om 3200 kommer, kommer 3000 att kosta lika mycket eller sänkas rejält?

Läste också att man kan få hem en helt ny laptop med döda pixlar. Hur ser man det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AIex
Oki så det är lika bra att köpa en Acer Ferrari 3000 eftersom 3200 kommer att kosta röver 20k?

Nån som vet hur mycket en laptop går ner i pris när en nyare version kommer? Som nu om 3200 kommer, kommer 3000 att kosta lika mycket eller sänkas rejält?

Läste också att man kan få hem en helt ny laptop med döda pixlar. Hur ser man det?

De brukar inte gå ner då den nyare oftast är en ersättare till den gamla. Har deras återförsäljare stor lager kan du kanske få köpa dem till ett bra pris annars får då köpa demo exen.

Död pixel = prick på skärmen som inte passar in. Har sett blå och röda, öppnar du upp notepad så syns de tydligt på den vita ytan.

Visa signatur

LePont SF-201B | A64 3700+ @ Stock | ASUS K8N-E-Deluxe | 2 x 1024MB Corsair CMX1024-3200C2PRO @ 3-3-3-8 | Gainward BLISS 7800GS+ 512MB @ Stock | 900W Tagan TurboJet | Plextor PX-760A | 74GB WD Raptor | +4TB HDD | NEC MULTISYNC FE2111SB 22" | Logitech Z-2300 | Sennheiser PC150 | Logitech Cordless Desktop Keyboard och en MX518

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patu
De brukar inte gå ner då den nyare oftast är en ersättare till den gamla. Har deras återförsäljare stor lager kan du kanske få köpa dem till ett bra pris annars får då köpa demo exen.

Död pixel = prick på skärmen som inte passar in. Har sett blå och röda, öppnar du upp notepad så syns de tydligt på den vita ytan.

Oki, tack så mycket för svaret!