Permalänk

Manhunt :O

Om det finns nån som lirat Manhunt, vet nån vad man ska göra när man får hammaren (det droppar ner nya fiender hela tiden) och man ska göra 2 olika attacker (typ?) vad är det för attacker, hur gör man dom och så vidare.

Är väl kap. 9 eller nåt tror jag, på ett dårsjukhus har jag för mig.

Visa signatur

v.rotten

Permalänk
Medlem

smyg på dom backifrån och håll in attack knappen(oftast mouse1) tills dom tre trianglarna blir gula så det spelas in sen gör du likadant på en annan tills trianglarna blir röda så det spelas in då ska du döda någon annan nisse som du får något annat av

Visa signatur

Jag har dyslexi.

Permalänk
Medlem

Jag som förväntade mig ett slaktspel

det är ju drygt och fult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Backbash
Jag som förväntade mig ett slaktspel

det är ju drygt och fult

Om du tycker det är drygt så spelar du det fel. Om du inte tycker det är slakt så är det nåt fel på dig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

tycker manhunt inte var något vidare bra spel. ställa sig i skuggan,banka på väggen så kommer en så dödar man honom. går några steg framåt och upprerpar proceduren. ifall man nu skulle bli upptäckt så springer amn runt lite tills man har tappat bort motståndaren och gör som vanlgit sen.

Permalänk
Avstängd

såg bror spela det, verkade enformigt.

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Håller med benji_a.

Permalänk

Det är rätt enformigt, men vad fan - har ju inget att spela tills HL2 kommer, Postal2 är avklarat för typ 100e gången också

TACK SÅ JÄVLA MYCKET för svaret zparta, du löste ett problem som jag kunnat döda för

Visa signatur

v.rotten

Permalänk
Medlem

spelet är nog ett av de sämsta i samma liga som painkiller! värdelöst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .sundvall
Det är rätt enformigt, men vad fan - har ju inget att spela tills HL2 kommer, Postal2 är avklarat för typ 100e gången också

TACK SÅ JÄVLA MYCKET för svaret zparta, du löste ett problem som jag kunnat döda för

nemas problemas

Visa signatur

Jag har dyslexi.

Permalänk
Medlem

tycker att manhunt är helskön.. är ju läskigt att spela på nätterna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joioi50
tycker att manhunt är helskön.. är ju läskigt att spela på nätterna.

Men ack ack ack så extremt enformigt, extremt grova bosskills dock, alltid ett plus.
(Eller kills överhuvudtaget)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
spelet är nog ett av de sämsta i samma liga som painkiller! värdelöst

Painkiller Äger ju!

Visa signatur

Intel Pentium 4 2,66Ghz, 512 MBDDR RAM, Geforce4 MX420 64MB (Duh!), 80 GB hårddisk.
Min dator suger