Permalänk
Medlem

Vet du vad som vore tufft Yocal?

Om du satte en blå led inne i dvd-saken :D... så passar den ihop med din stereo

Visa signatur

Athlon64 3000+ Venice, DFI LanParty Ultra-D, 512mb TwinMOS BH-5, Leadtek 6600GT Extreme 128mb, 200gb Maxtor S-ATA, Fortron 350w

Permalänk
Medlem

Du! gissa om jag redan tänkt på det
Dock så är det väl inte riktigt samma spänning i de blåa,
sen så är de som sitter där nu 3pinnar på.

Permalänk
Medlem

Men du kan ju alltid måla dem blåa haha
Det finns väl säkert nåt som passar

Visa signatur

Athlon64 3000+ Venice, DFI LanParty Ultra-D, 512mb TwinMOS BH-5, Leadtek 6600GT Extreme 128mb, 200gb Maxtor S-ATA, Fortron 350w

Permalänk
Medlem

Nice hade XBox sett ut så när man köpte dom hade jag nog handlat ett... Riktigt snyggt föll mig i smaken till 100%

Visa signatur

[1,2,3]

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket snyggt! Om jag köper en x-box så ska jag nog göra något liknande :). Varför valde du att inte spackla över 1,2,3,4?

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Funderade faktist på att göra det, men så tänkte jag "de kan vara bra att ha"
Hade nog nästan sett lite tråkigt ut utan dom med

Permalänk
Medlem

Nice som fan.. resultatet vart över mina förväntningar! grattis

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jävligt snygg

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt vart de ! !

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg! Se till att fixa IR-modulen
:up::up:

Permalänk
Medlem

kan du fixa mitt sega? *sarkastisk*

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Man rör INTE ett sega!

Permalänk
Medlem

hej sötnos najs mod du har gjort med din XPox.. jag tycker att du kunde ha bytt till blå... det finns blå med samma spänning och även om det bara hade funnits så hade du ju bara reglerat med ett litet motstånd

fy va najs. och sant... man rör inte sega.

mycket nöjd med dig

Visa signatur

Main Fractal R5, 6700K, GTX 980 Ti, 32 GB DDR4 (4x8 GB), 2x240GB SSD, MSI Z170-A-G45
Old Fractal R3, 2500K, GTX 970, 16 GB DDR3 (2x8 GB), 120GB SSD, 2TB HDD, ASUS P8Z68-V Pro/Gen3
Lap Lenovo T440, 4300U, HD4400, 12 GB DDR3, 240 GB SSD
Htpc Mac mini Server (mid 2011), HD3000, 4 GB DDR3, 2x500 GB HDD

Permalänk
Medlem

precis, man rör inte sega.. man placerar den längst in i garderoben och glömmer bort att man äger ett...

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

eller hur. man har den framme på hyllan och hyllar (haha) den med applåder varja morgon då man vaknar och varje kväll man går och lägger sig.. eller ja... jag överdriver lite... men seriöst... har man ett sega så stoppar man inte undan det. fy skäms.

Visa signatur

Main Fractal R5, 6700K, GTX 980 Ti, 32 GB DDR4 (4x8 GB), 2x240GB SSD, MSI Z170-A-G45
Old Fractal R3, 2500K, GTX 970, 16 GB DDR3 (2x8 GB), 120GB SSD, 2TB HDD, ASUS P8Z68-V Pro/Gen3
Lap Lenovo T440, 4300U, HD4400, 12 GB DDR3, 240 GB SSD
Htpc Mac mini Server (mid 2011), HD3000, 4 GB DDR3, 2x500 GB HDD

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

lyssnar du mkt på am bandet eller? baruski radio-am 789Khz

Permalänk
Medlem

den blev faktiskt riktigt het, men en fet sprayade tribal lr nåt där stjärnan var hade vart rätt het..

Visa signatur

hej.

Permalänk

Nu får du ju för fasiken spraya DVD-IR-ögat också

Jävligt fint blev det... grundade du mycket?

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

cluster-
TJÄÄNARE! jorå, förtusan! Jag är nöjd över mig själv med, dags för dig att ta dig an ditt med

car2n_
Det värsta är att det är just så har ju inte plats för det uppe...

gOry
Antar du tänker på antennen, och nej jag lyssnar inte AM precis, men den är ny och jag ville testa

The Unforgiven
Jag grundade inte med någon speciell färg eller så, däremot så gjorde jag åt 2burkar med metallic silver

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YocaL
Du! gissa om jag redan tänkt på det
Dock så är det väl inte riktigt samma spänning i de blåa,
sen så är de som sitter där nu 3pinnar på.

Bytte mina mot 2 blåa som är kopplade till 5V med motstånd. Resultatet kan ses här:

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Åååhh!
Det är ju så det ska se ut mums!

Permalänk
Medlem

kan du inte fixa en liten snabb guide? till diodbyte alltså? *lat*
snyggt jobb! båda två!

Permalänk
Medlem

finns guider på www.xbox-scene.com

/Daniel

Permalänk
Medlem

hittade bara grön till röd! har du en länk så posta gärna!

Permalänk
Medlem

tja, tekniken borde ju vara samma när du byter till blå också... eller hur?

/Daniel

Permalänk
Medlem

nej det är det inte..! det finns redan en dual diod eller vad det kallas i fronten.. alltså en diod som kan lysa både grönt och rött(om båda förgerna lyser blir det orange). Därför är det bara att byta några sladdar i fronten för att byta från grönt till rött.. man kan även ändra i bioset för detta..!

Permalänk
Medlem

Hej jag har ett xbox moderkort gamla modellen och en hdd till det nån som har förslag på vad jag kan göra med det? det finns inga begränsningar jag har byggt in en p3 i en lite video!

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprkz
kan du inte fixa en liten snabb guide? till diodbyte alltså? *lat*
snyggt jobb! båda två!

Eftersom du är *lat*(kommer det ifrån lunarstorm?) så kan jag berätta hur jag gjorde.

Jag lödde bort de lysdioderna som sitter där som original, tog mina 2st blåa 3mm's lysdioder från ELFA, minns inte vilka, satte motstånd på båda, minns inte hur stora, kopplade minus till jordpunkten som användes till original-lusdioderna, kopplade sen pluspolerna till +5V som kommer in i HD'n.

Man gör samma sak här man kopplar in vilken lysdiod som helst varsom helst.

Fråga; jag söker ett chassie till Xbox, i aluminium men som ser ut som en PC-låda, har handkontrollskontakter på fronten och en rundad drive-front. Kan någon hjälpa mig att hitta den? Har sökt i forumet nu halva kvällen...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Laggeman: http://www.bestplayer.de/product_info.php?cPath=8_177&product...

Funderar själv på att köpa en sådan.

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X