Permalänk
Medlem

Behöver hemsida!

behöver en stilig hemsida, orkar inte och kan inte nåt om webdesign så ja vill överlåta jobbet till någon annan.

funkar det så eller måste man börja använda de få hjärnceller man har kvar?!

sidan belönas me en viss summa!.

Visa signatur

Epox 8RDA+|Barton XP2500+|2x256 Twinmos Winbond|Radeon 9700Pro|CPU H2O, NB Vantec IceBerq, GPU H20|80gb IBM Deskstar 7200rpm|

Permalänk
Avstängd

Jag behöver en dator!11

Försök att ange vad det är du eftersträvar. En färdigkodad sida, eller endast templates? http://www.b-man.dk har en del att erbjuda, färdiga.
Du får gärna ta att ange vad du behöver lite noggrannare nästa gång.

Visa signatur

Eller inte.

Permalänk
Medlem

en färdig hemsida till cs clanen heltenkelt. hur den ser ut har nästan ingen betydelse, menar då menyer och text. bara de ser bra ut.

Visa signatur

Epox 8RDA+|Barton XP2500+|2x256 Twinmos Winbond|Radeon 9700Pro|CPU H2O, NB Vantec IceBerq, GPU H20|80gb IBM Deskstar 7200rpm|

Permalänk
Medlem

Vad är det för summa det talas om då???

Visa signatur

I want to believe that the truth is out there!!
But it's hard when i know we never gonna find it!!

Permalänk

Jag skulle kunna använda mallen som jag hade till denna sidan: http://lan.blinkenlights.se/ och göra er en sida riktigt fort. Validerad XHTML och CSS tom Kolla in i #blinkenlights på Q-net om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

www.beckisdesign.net har en färdig layout till en cs-sida om jag minns rätt.
Skulle kunna göra en sida åt dig annars, beroende på vad betalningen är.

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

Jag kan göra det, men jag kan inte html/css så bra så det får bli flash i så fall

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

hur stor är summan? vår man voice i er irc kanal eller?