Permalänk
Medlem

Nu funkar mitt BB!!

Hej alla lamers

Mitt ADSL BB skulle gå igång i söndags.. Det gjorde det säkert men det har strulat fram tills nu..

Har även pratat med supporten ett par gånger..
De har varit mycket trevliga, men det spelar ju ingen roll när det inte fungerar..

Efter mycket strul så får jag koppla upp med en windows anslutning (som brukar användas till 56k.)

Satt och försökte med det oxå flera gånger, men efter ett tag så bara öppnade sig ett ehlt nytt liv inom mig..

Har varit ifrån BB nu i 2 år och det känns helt underbart att det är tillbaka!! NU ÄR JAG LYCKLIG IGEN!!

Dock har jag bara 0.5 från Spray, men jag bor mitt i skogen så jag är helt nöjd efter att ha suttit på 56k i 2 år.

Någon som känner till något bra program att koppla upp med?
Jag har ett prog intregrerat i mitt Zyxel Prestige 645MP-A1, men med det går det ej att koppla upp..

Visa signatur

xciso

Permalänk

Bara säga grattis, kommer ihåg när jag fick mitt bredband för 4 år sen..fan va lycklig man var (=

f.ö. så kan du med LF connection keeper bli auto uppkopplad varje gång du startar datorn..

enjoy

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Acke is the Man
Bara säga grattis, kommer ihåg när jag fick mitt bredband för 4 år sen..fan va lycklig man var (=

f.ö. så kan du med LF connection keeper bli auto uppkopplad varje gång du startar datorn..

enjoy

LF Connection Keeper funkar det till spray?

Permalänk
Medlem

Fick mitt adsl i början av juni så jävla härlig känsla =)... tog inte lång tid tills vi kunde få 8Mbit ... så nu sitter man ute i skogen me 8Mbit fan inte fel