Permalänk

Nokia 3110 lcd

Jag har en nokia 3110 lcd, och jag undrar nu om man kan koppla den till datorn. Jag har tittat runt lite och hitttat en del guider men alla visar 8 pinnars lcd men min 3110 lcd har en massa "pinnar" på sin "pappersbit" som hänger på displayen. Såå fort jag hittat min digitalkamera så kan jag lägga upp bilder på den..

Någon som vet hur man ska göra för att koppla den till datorn om det går?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

[EDIT] läste fel

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk

funkar 3110? jag trodde bara det var 3210 och 3310 som man kunde koppla in till datorn..

Visa signatur

Det var en gång en mod-sugen liten krabat som hette.....

Permalänk
Medlem

oj, fan läste fel...

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

hallå på er.. kan man göra en av en 3330??

Visa signatur

AMD Athlon 64 4000+ 1MB @h2o||A8N-E, nForce4 Ultra,PCI-Ex16||Crosair 2048mb||7800GTX 256MB ||Antec P180 ||NorthQ 400W ||250GB+200gb

Permalänk
Medlem

tränger mej på lite, har en gammel 3510 som inte används, så undrar om den oxo går att koppla in. isf. vad ska man göra me den, alltså visa på den dvs.

Visa signatur

rc@eu

Permalänk
Medlem

kickmen: hallå på er.. kan man göra en av en 3330??

Jupp, 3330 ska funka den är ju lika dan som en 3310 ir? jaja.. Jag håller på o ska löda min men jag upptäckte att min lödpenna skulle täcka ungefär hälft av det jag ska låda, Så jag undrar om det finns någon bilig lödpenna som är bra att anvånda till att löda deta?

PS. Sry att jag snor tråden..

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk

ni kan ju testa att besöka min gamle vän Google.com ?

Permalänk

Kollade lite på google men hittade inget om man kunde ansluta en nokia 5110 display.
Nån som vet?

Permalänk

warhammereldar1, kickmen och HAssan: Om ni inte vet det (vilket ni borde om ni läst de regler man måste godkänna för att bli medlem här) så finns det en eminent sökfunktion här i forumet.

Permalänk

sorry, skäms lite...

Permalänk
Medlem

okay ska inte göra om detta igen....

Visa signatur

AMD Athlon 64 4000+ 1MB @h2o||A8N-E, nForce4 Ultra,PCI-Ex16||Crosair 2048mb||7800GTX 256MB ||Antec P180 ||NorthQ 400W ||250GB+200gb

Permalänk

Mwoahahaha... Mitt ord är er lag.

Nä. skämt åt sido.
Söker ni bara så finns det en del information här på forumet om att koppla just displayer från mobiltelefoner till datorn. Men mig veterligen så finns det bara kopplingsschema för Nokia 3310.

Här är nog den tråd som ger bäst information. Håll till godo.

Permalänk
Medlem

snacka med de på www.lcdinfo.com

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.