Permalänk
Medlem

Ja Sp2 är SKIT!!!

Ja vad f*N skulle bränna lite saker med nero
kom en jävla varning skylt upp och klicka man bort den så
starta datorn om sig hela tiden....

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

Inte beror det på SP2 iaf, jag har själv bränt 4-5 skivor utan några som helst problem med Nero och SP2. Testa installera om Nero och se om felet försvinner?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

provat. står att windows har ett kännt komp problem nero
klickar ok pling startar den om

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

men uppdatera nero då.Finns på deras sida.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Nej vänta. Det är de där jäkla Microsofts fel. Usch!

Allvarligt talat, hur kom du fram till att sp2 är skit? Vet du med säkerhet att det är sp2 som får dig att misslyckas med bränningen?

Jag själv har inte haft ett problem med sp2.

Prova att installare om sp2 och nero...

Permalänk
Medlem

Äää skrev precis att jag har provat o det har ju f*n
funkat innan la in sp2 smart skalle

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Nej vänta. Det är de där jäkla Microsofts fel. Usch!

Allvarligt talat, hur kom du fram till att sp2 är skit? Vet du med säkerhet att det är sp2 som får dig att misslyckas med bränningen?

Jag själv har inte haft ett problem med sp2.

Prova att installare om sp2 och nero...

Räcker att uppdatera nero svårare än så är det inte!

Permalänk
Medlem

Ah tack. Jag vet att jag är smart men alltid kul att höra det ofta. Jag satt och skrev ett svar så det var liksom lite svårt för mig att läsa.

Skall inte försöka hjälpa dig mer då.

Permalänk
Medlem

det är lungt förlåt fan vill bara inte sitta här
ska se på film

uppdatera men då kan du kanske hjälpa då för jag hittar då fan inget uppdat för utom något demo man får ner istället!!!!!

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem

Hur vet man om man har instalerat sp2. Kommer inte ihåg om jag har gjort det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mysterious
Hur vet man om man har instalerat sp2. Kommer inte ihåg om jag har gjort det.

Högerklicka på den här datorn-Egenskaper-Allmänt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Ah tack. Jag vet att jag är smart men alltid kul att höra det ofta. Jag satt och skrev ett svar så det var liksom lite svårt för mig att läsa.

Skall inte försöka hjälpa dig mer då.

är de porrfilm du ska bränna ut eller för du verkar ganska desperat för du verkar ha missat vad folk har försökt skriva till dig att ladda ner update från neros hemsida hittar du den inte tycker ja du ska leta bättre.

/mvh vraket

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem

XP SP2 är trasigt.

Permalänk
Medlem

Bajen ladda du hem en update till nero,som sagt det är en update ingen
patch du får ju oxå betala för vad windows ställer till!!!!

Gör det du jag håller mig till sp1 till dom har bytt ut personalen som har gjort sp2!!! Kolla länken det är ju för F*n ett skämt o släppa ut
en sp som stoppar en massa program som man har betalat för!!!
Är det mening att man ska börja ladda hem saker över dc++ eller??

http://sakerhet.idg.se/ArticlePages/200408/16/20040816133935_...

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk

men snälla grabben hörtalas om sök som ja tog upp i mitt inlägg ovan.. hur handikappad får man vara ursäkta men börjar tröttna på ditt eviga tjat om sp2 är de som ställer till det är snarare programen som hålls dåligt updaterade om dom inte funkar här är iaf en länk för den lata till neros updates http://www.nero.com/en/nero-up.php

de var första träffen på googel dessutom http://www.google.se/search?hl=sv&ie=UTF-8&q=nero+burning+upd...

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem

bra där

Visa signatur

Pentium 2.8Ghz (Bus 960Mhz) @3.36 Ghz, P4C800 deluxe, 2 x 512Mb Gail pc 4400 Dual, Radeon 9800 pro 128Mb. 405/350 , 3X 80 Gb Western Digital XL Caviar 8Mb cache. Maxtor SATA 200G. 6455p 3Dmark03

Permalänk
Medlem

Någon blev väldigt tyst helt plötsligt...

Visa signatur

......................................................
Hmm...

Permalänk
Avstängd

neri fungerar finfint hära med sp2!

luktar lite sbs! ... klarar man inte av att hantera windows(jämfört med linux*nix) så ska man inte ha en dator....

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

"Outlook 2000; 2002 och 2003" HAHAHA bra så installerar man SP2 så kommer man inte kunna använda outlook från 2000 o upp vadå ska man ta 97 nu eller?

Permalänk
Medlem

Tyst nä det tror jag inte..

Men du gammla gubben,fattar inte du att jag inte kan ta
en update från nero...kanske det är du som inte läser vad
jag har skrivit eller!?

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av woggy
Tyst nä det tror jag inte..

Men du gammla gubben,fattar inte du att jag inte kan ta
en update från nero...kanske det är du som inte läser vad
jag har skrivit eller!?

Och varför kan du inte göra det?

Permalänk
Medlem

Vad menar du? Har du warezat nero?

Permalänk
Medlem

Jag har läst dina inlägg flera gånger och fattar ärligt talat inte ett skvatt av vad du skriver.
Skriv tydligare och läs igenom dina inlägg innan du postar dem.

Jag förstår inte ditt problem, är det så att du inte kan uppdatera? Bajenvraket postade ju en länk till uppdateringarna, funkar de inte eller vad?

Permalänk
Medlem

Wareza Nero när den kostar typ 90:- för oem 6.0 versionen... suck.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LCL
"Outlook 2000; 2002 och 2003" HAHAHA bra så installerar man SP2 så kommer man inte kunna använda outlook från 2000 o upp vadå ska man ta 97 nu eller?

Nej, har man uppdaterat sina officeprodukter så fungerar det perfekt.

http://office.microsoft.com/officeupdate/

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd Låst, woggy är för otrevlig för att få någon hjälp här.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion