Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Win XP start meny problem. Gömda ikoner.

Permalänk
Medlem

Win XP start meny problem. Gömda ikoner.

Hur får man win XP att sluta gömma de ikoner/program som man ej ofta använder i start menyn. Ni vet när man går in så visas typ de 3 senaste. För o se dom andra måsta man trycka på pilen som pekar ner, och då kommer alla fram. Jag vill inte detta. Hur får man den att sluta?

Visa signatur

Undras egentligen om jag faktiskt ÄR dum i huvudet?!

Permalänk
Medlem

Vet inte exakt vad du menar, men du kan få fram 95/98/ME/2K utsendet på starmenyn genom att högerklicka på fältet längst ner (där star, klocka, snabbstart osv finns) och välja egenskaper eller liknande, när du väl kommer till en meny där du kan göra diverse val så ska du välja "klassiskt utsende" eller liknande.

Lite flummigt skrivet, men hoppas det löser sig.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

jo jag menar om man klickar på START och går upp till Program så har du ju där alla dina program/spel etc etc listade. Din start meny dvs. I win XP är endast nyligen använda ikoner listade. Alla andra är dolda och framkommer bara om du klickar på en pil ner i botten av start menyn.

om din start meny egentligen ser ut så här:

[] Spel
[] Nytto program
[] Mcafee antivirus
[] Tillbehör
Internet explorer
Outlook

Så är min dold så här:

[]Mcafee antivirus
Outlook

Om vi nu säger att mcafee o outlook var dom senaste använda progsen. Jag vill att alla alltid ska vara synliga.

Visa signatur

Undras egentligen om jag faktiskt ÄR dum i huvudet?!

Permalänk
Medlem

Aaaah, nu fattar jag.
Vet dock inte hur man gör för att ändra detta, men testa att snoka runt i den menyn som dyker upp om man gör som jag sa i mitt förra inlägg.

Annars kontrollpanelen har nått man kan ändra i?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Permalänk
Medlem

awesome

bitte sehr ^^

Visa signatur

Undras egentligen om jag faktiskt ÄR dum i huvudet?!