Rensa rullmenyerna i XP

Permalänk

Rensa rullmenyerna i XP

Tjena
Är inte så haj på datorer men blev rekomenderad att vända mig hit av en polare.
Det är så att jag vill rensa ur alla rullmenyerna som finns t.ex. när man loggar in på hotmailen och liknande.Har försökt gå in på internet alternativ och rensa därifån men det rensar ju bara ur menyn för internet adresserna om ni förstår vilken jag menar??
Kan någon förklara hur man gör det??Skulel va riktigt tacksam för lite hjälp.Har windows XP.

MVH Micke

Permalänk
Medlem

Sökt på porr elr ?

Vertyg/Internet-alternativ/Innehåll/Komplettera automatiskt/Rensa formulär

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite grann.

Finns det något sätt att tömma listan med alla som har loggar in på MSN Messenger?
Gjorde nämligen misstaget att låna ut datorn till syrran och hennes små vänner, så nu är listan full av ett tiotal adresser i stil med "sweet_elin14@hotmail.com".

Permalänk
Medlem

Visst går det. Skriv "control userpasswords2" från "Run..." på start-menyn. Under fliken avancerat kan man sedan trycka på "Manage passwords" för att ta bort sådana adresser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mauriz
Lånar tråden lite grann.

Finns det något sätt att tömma listan med alla som har loggar in på MSN Messenger?
Gjorde nämligen misstaget att låna ut datorn till syrran och hennes små vänner, så nu är listan full av ett tiotal adresser i stil med "sweet_elin14@hotmail.com".

du kan skriva adresserna till mig så kan jag ta mig ett snacka med dom så du åker bort från deras

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andre26
Sökt på porr elr ?

Vertyg/Internet-alternativ/Innehåll/Komplettera automatiskt/Rensa formulär

Man tackar så mycke
Njae så mycke porr är det väll inte men en hel del massa annat hehe ; )

/Micke