1000kr för ett xbox

Permalänk
Medlem

1000kr för ett xbox

det borde väl vara ett ok pris va!? ..consolle med 1handkontroll och 4st orginalspel !?! 10 mån gammalt e de...

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Avstängd

Det beror på lite vad det är för spel, man kan ju få en ny xbox om man bara lägger på 300kr.

Permalänk
Medlem

jasså..hmm, vart köper man så billigt ?

de e driver, tonyhawk underground, fight night 2004, NBA live 2002

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem

Det är billigt!

känner du han du köper av?
eller har du någon garanti på att det fungerar bra?

Visa signatur

Woop woop

Permalänk
Medlem

xbox crystal edition kostar vad jag vet 1299 på elgiganten....
där köpte jag mitt för några veckor sen....
När du ändå köper på elgiganten så köp med halo 2 (världens bästa spel enligt mig) för 399

Permalänk

Betalade 1195Kr för mitt spriollans nytt så fungerar det så är det helt ok pris.

Visa signatur

Jadu. Det var bättre förr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sacha
jasså..hmm, vart köper man så billigt ?

de e driver, tonyhawk underground, fight night 2004, NBA live 2002

bara skitspel, köp ett nytt istället

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jo jag köper från min brorson, håller med om att spelen inte är så bra..men jag får 450kr för 3st av dom på spelbutiken.se å då har jag ju bara gett 550för consollen...nog lika bra att slå till...

tackar för synpunkter iaf

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sacha
Jo jag köper från min brorson, håller med om att spelen inte är så bra..men jag får 450kr för 3st av dom på spelbutiken.se å då har jag ju bara gett 550för consollen...nog lika bra att slå till...

tackar för synpunkter iaf

lurar du din egen brorson, fy fy onda människa

Permalänk
Medlem

Med tanke på att du kan byta in spelen så är det ju ett ganska bra pris.

Offt: Det heter väl ändå EN xbox, för det heter ju en box och det brukar väl vara det sista substantivet i ett sammansatt ord som avgör vilket genus ordet får. Eller?

Permalänk
Medlem

hmm...ja du ..vissa ord kan man ju seja både en å ett till, tex. en bakelse å ett bakelse...

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mauriz
Med tanke på att du kan byta in spelen så är det ju ett ganska bra pris.

Offt: Det heter väl ändå EN xbox, för det heter ju en box och det brukar väl vara det sista substantivet i ett sammansatt ord som avgör vilket genus ordet får. Eller?

Det finns inga riktiga regler för om det ska vara en eller ett.
En av anledningarna till att svenskan är ett svårt språk att lära sig.

Nån som vet var man kan köpa färdigchippade Xbox för en rimlig summa?

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwA:J.Kalin
Betalade 1195Kr för mitt spriollans nytt så fungerar det så är det helt ok pris.

Vart köpte du den? Privat eller i butik?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

tycker att det är ett bra pris och jag tycker oxo att det är bra av dej att sälja ditt xbox.. en sån värdelös burk:)

Visa signatur

ÖVERIGA ÄMNEN KOM HEM IGEN VI BÖRJAR OM IGEN!
Den enes död blir den andres bröd
//ægzor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sacha
hmm...ja du ..vissa ord kan man ju seja både en å ett till, tex. en bakelse å ett bakelse...

Va? Du kan inte säga ett bakelse! Då får man ändra helt. Ett bakverk går bra. Men absolut inte ett bakelse. Detsamma med xbox. Det är EN xbox, inte ETT xbox.

En låda, en box. En XBOX!

Det finns inga ord som du kan använda en ELLER ett framför.
Om jag har fel så får någon ge mig ett exempel. Dialektalt så säger visa ett apelsin har jag hört men inte i skrift.