Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezzo
radical2000 alltså ringer man o säger att de ska ta bort felkorrigeringen??
Sedan undrar jag vad f** är det för något :D, vad är det som gör att man får bättre ms för att man tar bort det? osv

det är ett system som OM det blir något fel eller problem med din anslutning ska hjälpa dem att hitta felet och fixa felet. de brukar köra sådant i början tills de ser att linan är så pass stabil att de kan ta bort det.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThAnOs
BBB har planer på det ja. Under första kvartal nästa år.

Fått mail från vd:n himself.

kunde vi få se mailet?

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

ThAnOs vill också se det brevet ifall du har det kvar

Visa signatur

AsRock 939 Dual-Sata2 M1695 - AMD 64 3000+ @ 2,46Ghz 9x274 - 2x512 Dual Kingston 400Mhz - Timings 7 3 3 2.5 2T - Leadtek 6800LE @ 12x1.6vp Clock 400/850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toxi
nej dom kör 1 Mbps upload.

elakt, går ju nästan snabbare än mit 10mbit fiber

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
kunde vi få se mailet?

Tror ni mig inte?
Sedan jag fick svar av honom, detta var 1-2 månader, så har jag formaterat datorn.
Och som vanligt glömmer jag alltid att spara mail i inkorgen i outlook.

"Han skrev att dem tittar på det och förhoppningsvis erbjuder det under första kvartalet nästa år. Mvh Peder Ramel"

Ungefär så. Har ingen anledning att ljuga.

Permalänk
Medlem

BBB borde iaf uppgradera till 10/10 så att man kan tanka bra från DC jag har BBB 10/1 och det fungerar skit eftersom nedladdingen svarar på hur mycket du har i upload och det är riktigt kasst!

Visa signatur

Tudde

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tudde
BBB borde iaf uppgradera till 10/10 så att man kan tanka bra från DC jag har BBB 10/1 och det fungerar skit eftersom nedladdingen svarar på hur mycket du har i upload och det är riktigt kasst!

Pröva http://www.cfos.de/speed/cfosspeed_e.htm - det gör skillnad, förutsatt att du är direktkopplad till ADSL-routern/modemet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredo

Pröva http://www.cfos.de/speed/cfosspeed_e.htm - det gör skillnad, förutsatt att du är direktkopplad till ADSL-routern/modemet.

Hur kan man inte vara direktkopplad till routern eller modemet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fredo vad gör cfospeed för något :D?

Visa signatur

AsRock 939 Dual-Sata2 M1695 - AMD 64 3000+ @ 2,46Ghz 9x274 - 2x512 Dual Kingston 400Mhz - Timings 7 3 3 2.5 2T - Leadtek 6800LE @ 12x1.6vp Clock 400/850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezzo
ThAnOs vill också se det brevet ifall du har det kvar

Jag kan också bekräfta att BBB "tittar" på det hela det är iofs den muntliga informationen jag har fått av källor inom Bredbandsbolaget. Men jag litar på det om någon har fått denna informationen av Peder Ramel.

Visa signatur

Tounge like a switchblade; Brain like a butterknife.