Permalänk

Steam är skit?

Hej! Läste tråden "Steam är skit", och svara lite och nu tänkte jag ta reda på hur länge det ca. tog för dig att ladda hem uppdateringen.

Kommentera gärna om du har haft några problem.
Det finns ett alternativ som heter "direkt, och då syftar jag ju på att du komm in på din server utan att behöva vänta.

EDIT: Timmar!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Minuter eller timmar?

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Vadå 1-2, 3-4 etc? Minuter, timmar, antalet försök etc?

Röstade på "Ännu inte kommit in" då det tyvärr är min nuvarande status...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Re: Steam är skit?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
Hej! Läste tråden "Steam är skit", och svara lite och nu tänkte jag ta reda på hur länge det ca. tog för dig att ladda hem uppdateringen.

Kommentera gärna om du har haft några problem.
Det finns ett alternativ som heter "direkt, och då syftar jag ju på att du komm in på din server utan att behöva vänta.

precis, hur ska nån kunna svara om du inte anger om det är försök, timmar eller minuter?

Permalänk

Timmar, lite dåligt av mejj.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

jag gav fan i det och ladda ner patchen på morgonen i stället ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd

direkt så klart.

Permalänk
Medlem

Ett tips till er som fortfarande inte kan ladda ner... radera hela CS:S katalogen så startar det direkt. Ni får såklart ladda ner hela spelet men det tar en 20 min eller nått. Något snabbare än att sitta och vänta på ett fel som inte kommer lösa sig i cs:s filerna.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iori yagami
direkt så klart.

Juste du ja, du komm ju inte in på irc din lilla J***

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk

Tja sen kanske man inte är så stresad utan tar det när det går utan att riktigt bry sig. Det är ju inte så att jag spelar konstant så varför hetsa upp sig.

Permalänk

3-4h tog det ungefär. Lite tråkigt att det inte kom någon information från Valve om det. :/

Permalänk
Testpilot

Funkade direkt för mig.
Man får ju ha lite framförhållning och inte vänta tills på kvällen då man vet att servrarna alltid blir överbelastade.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Direkt inga problem alls

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Försöka stavas det. Om du inte visste det så vet du nu.

Jag fick inte hem uppdateringen idag på morgonen så jag ska försöka nu.

Permalänk

Droogie: jo jag rapportera min egen tråd och vill att dom (mod:sen) ska fixa den.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
Droogie: jo jag rapportera min egen tråd och vill att dom (mod:sen) ska fixa den.

Okej. Såg lite roligt ut

Provade att spela nu och nu funkade det. Vet inte varför det inte gör tidigare idag.

Permalänk
Avstängd

Vote: Direkt.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem

Eftersom Steam är ett såpass grymt program så fick jag det direkt.

Permalänk
Medlem

Japp steam är bäst, jag vet inte ens vilken uppdatering du snackar om, jag får alltid hem alla direkt! Jag älskar dig Steam, hoppas du finns för alltid!

Permalänk

Jag kommer fortfarande inte in. Det är dåligt att Valve inte kan få Steam att hantera såna här situationer.

Permalänk
Medlem

Fick också hem det direkt, verkar som många har problem med steam men själv tycker jag att det är jävligt bra.

Permalänk

Visst tycker också Steam är en bra idé i sig, men jävligt tråkigt att det ska kärva som det gör. :/

Permalänk
Medlem

Eftersom Steam är ett såpass grymt program så har jag ännu inte fått det.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Hedersmedlem

4 minuter.
Ungefär lika lång tid som det tog att börja spela HL2.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

steam sabbar mer för oss lagliga användare än dom som inte brytt sig om att köpa det då steam då är värdelöst.

Permalänk
Korsordsguru

Eh, jag kom in direkt såklart? De uppdateringar som kommer brukar väl ta typ 1-5 minuter att få hem för mig. Borde ha varit bättre om du gjorde omröstningen i minuter istället för timmar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

stannat på 99% för mig vid uppdatering. gillar steam som helhet men visst blir man lite trött när det strular som det gör nu.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Om jag köper ett spel så ska det FAN funka också, dom fattar väl att varenda jävel kommer köpa HL2 och CS: Source... då får dom väl se till att ha nog med bandbredd/serverkapacitet när folk vill uppdatera? Släpp uppdateringarna på hemsidan säger jag, så man kan få filen av polare på msn o.s.v.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Steam har alltid funkat bra för mig. Har aldrig krånglat. Enda undantaget är väl när dom släpper någon patch , då kan det bli lite småsegt p.g.a av att servrarna blir överbelastade . . . men som nån sa: inget att hetsa upp sig för. Bara att sätta på kaffet och kolla nyheterna eller nåt

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Mitt älskade Steam lät mig in direkt