xbox spel som är uppackat

Permalänk
Medlem

xbox spel som är uppackat

Har en backup på burnout3 som jag tänkt lägga in nu, skivan har pajat. men lol ser jag, det är ju ingen .iso utan den är uppackad. kan jag lägga in den ändå? bara att föra över mapparna via ftp, går det? för qwix lär ju inte göra susen då den är uppackad. eller?

Permalänk
Medlem

Kontakta EA så ska det inte vara några problem att byta ut din trasiga orginal skiva.

/Viktor

Permalänk
Medlem

Tar förlänge, har ju redan en backup.
Men går det att föra över ett uppackat spel?

Permalänk
Medlem

Jo,eller hur, troligt att du har en backup... han har fåtthjälpen han behöver, inget wärs snack här.

Ta kontakt med EA

//SkAliz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Jo,eller hur, troligt att du har en backup... han har fåtthjälpen han behöver, inget wärs snack här.

Ta kontakt med EA

//SkAliz

Du har ingen rätt att anklaga mig. Vill du inte svara på frågan, behöver du inget skriva.

Permalänk
Medlem

Jag har svarat på frågan, har inte anklagat, bara tveksam på att du har en backup på ett sånt spel, och är det nu trasigt så vill du ju ha en ny skiva så mejla EA du.

Permalänk
Medlem

Genomskinligt?

Visa signatur

"Say hello to my little friend"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Jag har svarat på frågan, har inte anklagat, bara tveksam på att du har en backup på ett sånt spel, och är det nu trasigt så vill du ju ha en ny skiva så mejla EA du.

Nej jag vill inte ha en ny skiva, möjligtvis om jag ska sälja det. mycket skönare att ha det på hårddisken. Ävensom detta är ett Live! spel så vill jag bara ha skivan när jag ska lira live, vilket dröjer ett bra tag. så jag vill ha det på hårddisken och jag vill spela det NU, inte om 3 veckor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheGimp
Du har ingen rätt att anklaga mig.

och när började du läsa i spel forumet :D?

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Kan du använda QWIX så kan du ju använda FTP.

But i really don't believe att du köpt det, men så är läget.

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

om du nu gjort en backup.. varför gjorde du den med bara mapparna o ingen iso direkt?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
om du nu gjort en backup.. varför gjorde du den med bara mapparna o ingen iso direkt?

gjorde antagligen fel. inte jag som gjorde den. har ingen dvd-r. lånade och en kompis gjorde det.

Permalänk
Medlem

Ehh, så han packade alltså upp den istället för att bränna en .iso, men iofs, du får hjälp av folk om du bara kan visa upp din trasiga cd liggandes mot skärmen där du har swec uppe

Permalänk
Medlem

Ta kort på den trasiga skivan då

Permalänk
Medlem

och kan du nu inte ta kort för att du troligtvis inte har någon kabel till kameran så kan du ju alltid be din kompis med dvd.r brännare göra det, eller så kan du ju scanna kvittot eller nått.

Permalänk
Medlem

den är inte trasig som att den är knäckt.
den är ofungerande pga att katterna har rivit ner den för många gånger. den hänger sig typ efter en stund. hinenr precis komma in i spelet. jag har testat rengöra den osv. mennepp.. för mycket repor.

Permalänk
Avstängd

*host*skitsnack*host*

Permalänk
Medlem

Aja spela roll. det tar ju längre tid att få ett svar än vad det gör att testa.

edit; btw, varför i hela friden skulla jag tanka ett uppackat spel?

Permalänk
Medlem

det går jätte lätt, vi swec sitter inne på massor av wärs info :rooleyes:
bevisa bara att du har en orginal cd, behöver inte se en knäckt skiva

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
det går jätte lätt, vi swec sitter inne på massor av wärs info :rooleyes:
bevisa bara att du har en orginal cd, behöver inte se en knäckt skiva

Din poäng är?
Kom med en fungerande kamera så får du hur jävla många bilder du vill, pervo.

Permalänk
Medlem

Min poäng? Är den inte rätt klarspråkig?

Är ganska erfaren av folk här på swec nu, och hur ofta tror du att folk som skapar trådar där dom säger att dom vill ha hjälp med att fixa nånting som dom har i orginal men har gjort kopia på, inte har fungerande kamera. Så är det i ala trådar det lyser wärs om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Min poäng? Är den inte rätt klarspråkig?

Är ganska erfaren av folk här på swec nu, och hur ofta tror du att folk som skapar trådar där dom säger att dom vill ha hjälp med att fixa nånting som dom har i orginal men har gjort kopia på, inte har fungerande kamera. Så är det i ala trådar det lyser wärs om

Du är ju inte lite kejko. Du försöker vara moraltant. Men det står "Antydan på piratkopierat innehav..blabla". Sen när är det olagligt att göra en backup? Och jag ska fanimig INTE behöva ge Dig bilder för att du ska sluta irritera mig. Du skulle ändå inte hjälpa mig, eller folk i liknande trådar, om än du fick se bilder. Du vill bara ha något att klaga på. Du kanske inte fattar hur vanligt det är med att folk gör backup av spel/program och sparar det på datorn för att man inte vill/kan använda skivan. Så sköt du ditt eget.

Permalänk
Medlem

anledningen att folk inte tror dig är att alla som hitentills har skrivit om warez har klagat på att dom inte har kamera. gör så mycket backup du vill på ditt spel om du nu har köppt det ingen lär bry sig. sen om det går via ftp eller inte vet jag faktiskt inte.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
anledningen att folk inte tror dig är att alla som hitentills har skrivit om warez har klagat på att dom inte har kamera. gör så mycket backup du vill på ditt spel om du nu har köppt det ingen lär bry sig. sen om det går via ftp eller inte vet jag faktiskt inte.

Jag får testa. Hoppas denna tråd kan låsas nu, för här fick jag ingen hjälp.

Permalänk
Medlem

Jodå, jag hjälper alltid folk med problem så långt jag bara kan men när det kommer en tråd som lyser så jäkla mycket värs så det är inte sant så kan du ge dig fan på att jag inte hjälper till, hade däremot gjort det om jag bara hade vetat att att du hade ägt spelet.
Är varken moraltant eller någonting annat, hade du velat ha hjälp så kan ud ju bara lägga upp en bild, om inte för mig så för någon annan då, det går bra mycket fortare för dig att få reda på hur du skall fixa problemet.
och nej, tror inte att det är så många som tar kopior på skivor som äger för att om dom mot all förmodlan skulle gå sönder, då kontaktar man bara skaparen och försöker få tag i en ny.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Jodå, jag hjälper alltid folk med problem så långt jag bara kan men när det kommer en tråd som lyser så jäkla mycket värs så det är inte sant så kan du ge dig fan på att jag inte hjälper till, hade däremot gjort det om jag bara hade vetat att att du hade ägt spelet.
Är varken moraltant eller någonting annat, hade du velat ha hjälp så kan ud ju bara lägga upp en bild, om inte för mig så för någon annan då, det går bra mycket fortare för dig att få reda på hur du skall fixa problemet.

Jåå. Men jag märker själv om det inte funkar.

Permalänk
Medlem

Om du har en chippad box fungerar det.

Vet knappt vad jag ska tro....

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Jag kunde skapa en .iso av spelet med qwix.
så nu sägs inget mer här.

Permalänk
Hedersmedlem

Då trådskaparen är avstängd för brott mot våra regler gällande piratkopiering i ett annat fall ser jag ingen orsak att låta denna tråd vara öppen. Det leder bara till mer tjafs om något.

*Tråd låst*

Visa signatur