Nyss köpt Xbox, ville stajla lite. [Bilder inom kort]

Permalänk
Medlem

Nyss köpt Xbox, ville stajla lite. [Bilder inom kort]

Köpte nyss XBox crystal, och är nu chippad med Xenium ICE och en 80 Gig hårddisk. Lite små glad, ville stajla lite.. Kommer med bilder snart. Någon som redan nu kan bjuda på lite fina bilder på deras kryssboxar?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

min är en helt vanlig svart så det är nog inte så roligt att se

Permalänk
Medlem

Inte chippad? Ingen display? För mej blir det en sån här snart. http://chipper.se/index.php?main_page=product_info&cPath=2_58...

Lite fattig just nu, men det kommer! ;D

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P37uR
Inte chippad? Ingen display? För mej blir det en sån här snart. http://chipper.se/index.php?main_page=product_info&cPath=2_58...

Lite fattig just nu, men det kommer! ;D

nope, bara en helt vanlig xbox. jag spelar bara halo 2 på den så till det behövs inget chip

Permalänk

haha coooling. själv har ja likadant fast med en 200 gb hdd

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Vad exakt kan man visa på sån där lcd? Funkar den när man spelar?

Har f.ö ett x.bit-chip och 200gig disk, men annars orörd på utsidan.....

Permalänk

Jag ska köpa en ny tandborste imorn. Håll ögonen öppna på "övrigt"-forumet!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Jag ska köpa en ny tandborste imorn. Håll ögonen öppna på "övrigt"-forumet!

*väntar med spänning*

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Asså kan du slutaskryta om tandborstar?? Bara för att vi vanliga dödliga inte har råd med dem!

Visa signatur

Spelburken: Intel Core 2 Quad Q6600 | MSI P35 Platinum Combo | 2048 MB Corsair 4/4/4/13 | Asus HD3870 | Creative X-Fi Fatal1ty
Ljud: Sony STR-DG700 | Front: Mission Freedom | Center: Mission M7c2 | Rear: Mission M71i

Permalänk
Hedersmedlem

Varför varför varför kan ni inte låta bli att skapa trådar tills ni fixat bilderna?
Ingen vill veta var du köpt din xbox..

Tråd låst.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion