Permalänk

ADAMO 8Mbit

Hej, nu vill jag veta ifall man kan lita på ADAMO:s adsl?

tyckte att deras 8mbit var väldigt billigt, och man söker ju sig till det billigaste så klart:D 297kr/mån

Har ni/du någon erfarenhet av adamo så skriv i tråden...

ttp://www.adamobredband.com/bredband/adsl.html

Allt detta ingår:

Bredband med upp till 8Mbit/s*
Fast uppkoppling
Fast månadskostad
Fast publik ip-adress
inget irriterande inloggningsförfarande**
E-post till alla i hushållet
Virusskyddad e-post
Tillgång till e-post via web och pop3
Kundtjänst mellan 10 och 21

bla,bla,bla

tack på förhand/ Longkan

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

En kompis har det och säger att det fungerar utmärkt! Bor i kristianstad.

Visa signatur

Yo feel teh_flow!

Permalänk

jag har det med och det fungerar ju kanon. testade med den där tptest och fick 6mbit upp ungefär. tankar max 1000 Kib/s på DC och ligger allt som oftast kring 700-800.... 100 uppåt som max.

de bjöd mig på en månad bara för att det tog några extra dagar att koppla in pga av nåt strul med telestationen... så jag har varit jättenöjd.

man får ingen hemsida lite surt och deras epostadresser var världens töntigaste typ nisse@kramig.nu och sånt hehe men det har vart asbra annars.

spray och glocalnet är väl superbillga nu annars?

Permalänk

Bor i Stockholm, Adamo fungerar utmärkt, har liknande resultat som joppepoppe, något högre. helt klart värt pengarna...

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

Har Adamo (8/1), bor i Göteborg, har funkat klockrent tills i fredags, då hade song problem med sitt nät och det verkar hänga kvar, ska ringa Adamo i eftermiddag igen.

Ganska så bra support, nackdelen är musiken, du får lyssna på nån spanjor eller Elton John medans du väntar.

Ganska så resonabla vad det gäller avdrag på avgift vid driftsproblem.

Permalänk

Jag har Adamo 8/1, bor i Jönköping. Tycker det funkar kanon.

Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PierreH
Ganska så bra support, nackdelen är musiken, du får lyssna på nån spanjor eller Elton John medans du väntar.

Håller med... den djävla musiken borde dom slänga åt.......

men tjänsten funkar fint... bra hastigheter. har personligen inte haft nån downtime på de 3 månader jag kört 24/7.

Permalänk
Medlem

Nu funkar det igen och ingen är gladare än vad jag är