Permalänk
Medlem

Drivisar till MX1000?

Hejsan!

Grejen är att jag har haft min MX1000 , ett tag nu. Och jag gillar inte SETPOINT (hatar program som sätter sig i Systemtray)

Och för ett tag sen så spelade jag WoW (Betan) och märkte att jag behövde använda mina extra knappar. Så jag konfigurerade dom i spelet. Men vissa av knapparna funkade inte. Därefter provade jag SETPOINT, men det funkade inte heller.

Så jag undrar vart man kan ladda ner drivrutiner så dessa knappar fungerar.

Med "dessa" knappar menar jag rullskivan, fast man trycker den till vänster resp. höger. samt mitten knappen som sitter på vänstersidan på musen.

Permalänk

Jag vet det suger pung... Har samma "problem"! Att en aktör som logitech inte kan förse sina kunder med state of the art spel drivrutiner är ett stort frågetecken

Visa signatur

[Ryzen 9 7900X 4.7GHz] [ASUS Prime B650-Plus] [GTX 4090] [DDR5 64Gb]
+
[2 x Dell 38"]

Permalänk
Medlem

MEn att lasern stängs av om man lyfter musen å sen när man sätter ner den är det som det sku lagga till jag blir galen sämsta musen jag köpt nästa mus blir en
Razer Diamondback Magma Mouse

Visa signatur

*GUDEN*NeJSöR

Permalänk
Medlem

NaZeR:
MX1000 laggar inte det minsta för mig om jag lyfter och sätter ner den igen. Heller inte om den stängt av sig för att jag inte använt den på några sekunder utan den kommer igång direkt. Det måste vara något som är fel eftersom ingen annan jag känner som har musen har samma problem som du.

Permalänk
Medlem

Har inte installerat någa drivisar utan kör med windows standard och jag märker inget "lagg" när man lyfter musen. Och jag kan konfa alla knapparna i dom spel jag testat, dock har jag inte testat wow.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

"Med "dessa" knappar menar jag rullskivan, fast man trycker den till vänster resp. höger"

Hehe, först nu märkte jag att det gick att röra den i sidled

Visa signatur

Inga armar, ingen kaka!