Permalänk
Medlem

ipod 20 bg lr mini

Ska köpa en mp3 spelare tror jag. Ska man köpa en 20 gb lr en mini. Ska köpa från usa så skillnaden i pris mellan dom är ca 300 kr.
ipod 20 gb + mkt minne - stor
mini 4 gb + liten - mindre minne
= 300 kr i skillnad

Permalänk
Medlem

Skulle råda dig att välja den du känner störst behov av.. Själv har jag inget behov av att kånka runt på 20Gb mp3 etc så jag köpte mig en Mini.. Mycket nöjd!

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk

om du bara har 1gb musik skulle jag rekommendera minin iomed storleken.
men annars skulle jag själv valt 20gb pga den lilla prisskillnaden

Permalänk
Medlem

Som det ser ut nu har vanliga iPod bättre batteritid (50% mer, 12h vs 8h), men det ryktas ständigt om en ny iPod mini med 5GB hårddisk och andra uppdateringar (mer batteritid?).

Själv är jag väldigt nöjd med min 20GB, tycker inte den för stor, väldigt smidig

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Avstängd

vanligt ipod är verkligen inte stor ändå! Jämfört med min zen xtra är den en liten plutt

Visa signatur

óynk

Permalänk

satsa på ipod mini

Permalänk
Medlem

Jag är hel nöjd med min Ipod 20Gb. En polare från USA skicka den till mig ~~ 2100kr med frakt.

Visa signatur

| Moderkort: Asus Maximus VIII Gene | CPU: Intel I7 6700k | Ramminne: Corsair 16GB | Grafikkort: XFX NANO 4Gb HBM | PSU: EVGA SUPERNOVA P2 850W | Chassi: Phanteks Evolv | Skärm: ASUS MG279Q

Permalänk
Medlem

Jag hade samma val när jag skulle köpa en ipod/mini. Valet blev 20GB, då batteritiden är 50% bättre, mer utrymme för bara några hundringar. Dessa faktorer vägde mer än det lilla formatet mini hade. Än idag, tycker jag att jag valde rätt.

Permalänk
Medlem

jag köpte minin, ångrar det inte alls. när jag köpte den så hade jag kanske en musik samling på 500mb, nu ligger den över 10gb. det enda jobbiga är väll att sortera ut bra låtar som man stoppar in men å andra sidan så är det bra att man bara har bra låtar på den och inga halvtaskiga som det lätt blir när man bara fyller ut.

skulle jag valt nu så skulle jag nog tagit 20gb dock, men den är ju lite dyrare.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Vad finns det för bra onlineaffärer utomlands som fraktar till sverige?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kwerk
Vad finns det för bra onlineaffärer utomlands som fraktar till sverige?

Precis nån som vet.?

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
http://www.teamdigital.net/store/customer/

Har du erfarenhet av köp därifrån?

Visa signatur

"Oneofakind: Jag hamnade på akuten på grund av en bowlingolycka"

Permalänk
Medlem

http://www.suntecint.com

Har inga direkt egna erfarenheter från denna affär men har hört att de ska ha bra service och leveranser som inte ska fastna i tullen mm...

Visa signatur

 MacBook Air 11" | TypeMatrix