Permalänk
Medlem

nu har det gått hela 8 timmar sen senaste updaten.
blir det nån mer idag eller?

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

Det där kna ingen människa göra med handen/armen. Det strider mot naturen lagar

Visa signatur

MSI K8N Neo platinum | AMD64 3000+ | Leadtek 6800le 16/1.6 | 200GB maxtor hdd | kingston 512 ddr pc3200
http://offtopic.tfv.se
Varför?http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=42139...

Permalänk
Medlem

"Det är inte klart än så fler bilder kommer"
"Men inte riktigt klar än"

2 av dom bästa meningarna som finns har ett chassi här du skulle kunna få gå lös på nästa gång du har tråkigt

Visa signatur

De man inte har får man skaffa sig!

Permalänk
Proffsmoddare

Sådärja nu har jag gett mig på den stackars försvarslösa Chiefteclådan igen jag kunde inte riktig bestämma mig för hur jag skulle fortsätta med högersidan så jag tog en paus ifrån den och gav mig på toppen på lådan istället. Kastade dit lite "skulls"

Jag börjar nu få ont om plats att gravera på

Jag ska försöka knyta ihop alla motiven så att det blir en enda heltäckande gravyr Fler uppdates kommer....

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

fan vad snyggt =D

min personliga *Vill ha* - faktor är typ på 100% nu

Permalänk

jädrigt snyggt Magnus
man blir ju sugen på att testa plåtgravyr och se hur stor skillnaden är mot plexi

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Ungefär snyggaste gravyrerna som jag någonsin sett, faktiskt.

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk

Helt underbart!!
Verkligen klockrent!! :S

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Proffsmoddare

THX!
En gör så gött en kan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jakerbokstensman
Det finns inga kommentarer värdiga dina graveringsskills wolverine :/

Så word

Permalänk
Vila i frid

Lust att ta dig ann en Lianli pc6070 *blink blink*

Permalänk

Fråga till dej Wolvis:
Kan du/jag gravera i detta??
de är mönster på väskan ja vill gravera!
Tänkte om du vet om de går att gravera i de?

http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=26780

Mönstret är RIKTIGT litet!!
Men har aldrig graverat förut! :S

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo
Fråga till dej Wolvis:
Kan du/jag gravera i detta??
de är mönster på väskan ja vill gravera!
Tänkte om du vet om de går att gravera i de?

http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=26780

Mönstret är RIKTIGT litet!!
Men har aldrig graverat förut! :S

Jag tror inte att det skulle bli bra att gravera på den ytan, man bör ha en plan yta.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag tror inte att det skulle bli bra att gravera på den ytan, man bör ha en plan yta.

hmm... Okej...
Så du tror de vore bättre att byta ut den plåten till en slät plåt??
Då måste ja leka lite för att försöka få bort de! då! :S

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hur går du till väga när du gör något sånthär männsika ? Mycket fint arbete

Visa signatur

P4 3,06@3,6 ghz waterchill Asus p4c800e-deluxe kingston kvr 400mhz pc3200 msi geforce 5700 caviar 160gig 8 mb special edition soundblaster audigy player

Permalänk
Inaktiv

Denna gravering har blivit tilldelad:

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FilleMang
Denna gravering har blivit tilldelad:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/mumma_4561061...

Vilken ära The FilleMang Mumma Award

Tackar och bugar

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Wolverine hur har du gjort det? Verktyg och hur går du till väga? Skulle vara kul att testa på det själv

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Wolverine hur har du gjort det? Verktyg och hur går du till väga? Skulle vara kul att testa på det själv

Formeln för att göra plåtgravyr är

Dremel+Gravyrstift+tid+tålamod

Jag börjar med att skissa upp motivet på plåten med en cdpenna sen är det bara att följa linjen. jag kör Dremeln på rätt så högt varv, det blir lättare då. Det enda som är svårt och pilligt är skissandet, den delen tar 80% av den totala tiden. Det finns snabbare och lättare sätt än frihands skiss men jag gillar det då motivet inte blir exakt likadant som förlagan. Man får en lite mer personlig prägel på det även om man inte ritat motivet själv.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Formeln för att göra plåtgravyr är

Dremel+Gravyrstift+tid+tålamod

Jag börjar med att skissa upp motivet på plåten med en cdpenna sen är det bara att följa linjen. jag kör Dremeln på rätt så högt varv, det blir lättare då. Det enda som är svårt och pilligt är skissandet, den delen tar 80% av den totala tiden. Det finns snabbare och lättare sätt än frihands skiss men jag gillar det då motivet inte blir exakt likadant som förlagan. Man får en lite mer personlig prägel på det även om man inte ritat motivet själv.

Går de på lite knottrigt underlag??
Tänkte på sidan av min burk!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Riktigt riktigt snytt och en aning nyskapande dina händer måste nog vara styrda av Gud eller nått för ingen normal själ kan hantera en dremel som du gör!

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy

Permalänk
Medlem

detta måste man ju pröva.. skitsnyggt wolverine

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

Bilderna är lite ur funktion....

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatZiie
Bilderna är lite ur funktion....

http://www.sweclockers.com/index.php#newsitemEEpAFVVVkZKKYDKc...

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Just ja, vad använder du för stift? Är det ett "vanligt" eller ett med diamant som tål lite mer?

Permalänk

Wolverine jäkla vad snyggt hur lyckas du ingen vanlig mäniska ska ju klara av något sånt där du e helt klart bäst!!!!!!

Visa signatur

HEJ!:D

Permalänk
Inaktiv

ser inte bilderna

Permalänk
Proffsmoddare

Bilderna har tyvärr inte varit uppe på ett par dar :/ Swec har lite serverproblem just nu men dom kommer snart upp igen

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Kan du Wolverine kolla din inbox, jag har skickat dig ett PM.
Kan inte se bilderna dock :(, säkert snyggt

Permalänk
Proffsmoddare

Bilder Uppe igen Ska ta itu med lite graverande idag så det kommer färska bilder ikväll

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR