Permalänk

Steam ?

Hur får man Cs 1.6 och cs source på steam?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem

Köp Half Life 2 då får du med CSS, men jag tror inte man får cs1.6.
Men om du köper CS condition zero så får du med cs1.6.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk

Men går det inte att ladda hem nått så man får cs 1.6 och cs source!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk

Nej du måste inskaffa en cd key som du registrerar till ditt steam konto. Därefter blir cs och cs:s tillgängliga i steam listan.

Visa signatur

Mjo Mjo?

Permalänk
Medlem

Nej du måste såklart betala för HL2 samt Condition Zero (alternativt Half-Life Generation) för att få både CS 1.6 och Source.

Annars kan du nog beställa GOLD eller SILVER paketet på Steam, tror man får alla mods då.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Sötast
Permalänk

Hl2 cd key som följde med alla XT korten till ati får man det flest mods och spel..

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Medlem

Vad jag har hört så kan man ladda hem STEAM-DOWN, och genom det så går alla spela att ladda hem.. jag har själv det och lånade ett acc. av en kompis och loggade in genom S-D och drog hemma CS Soucre och även 1.6. kunde spela bägge hur bra som hellst.

Visa signatur

Myggan

Permalänk

mm.. steam down ska funka.. dock inte för min del :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjortisslayaH
Hl2 cd key som följde med alla XT korten till ati får man det flest mods och spel..

fick inge hl2 key till mitt x800xt?

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simsim89
Vad jag har hört så kan man ladda hem STEAM-DOWN, och genom det så går alla spela att ladda hem.. jag har själv det och lånade ett acc. av en kompis och loggade in genom S-D och drog hemma CS Soucre och även 1.6. kunde spela bägge hur bra som hellst.

Det är inte tillåtet, inga sådana diskussioner tack!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
fick inge hl2 key till mitt x800xt?

fick inget sådant till x850 xt heller.

tror dom menar i sommras under den där hl2 kampanjen.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simsim89
Vad jag har hört så kan man ladda hem STEAM-DOWN, och genom det så går alla spela att ladda hem.. jag har själv det och lånade ett acc. av en kompis och loggade in genom S-D och drog hemma CS Soucre och även 1.6. kunde spela bägge hur bra som hellst.

Det är ett verktyg som strider mot EULA:n som du accepterar när du skapar ett Steamkonto. Dessutom fungerar det inte längre, då Valve har åtgärdat de "problem" som gjorde det möjligt att använda Steam-Down. Det är även en tidsfråga innan det konto som kompisen har blir bannat ifrån Steam då det som sagt strider emot EULA:n.

Köp Condition Zero samt HL2 eller Guld/Silver paketet för att komma åt alla spel. Hur du än gör så är det numera ej möjligt att spela på nätet med falska konton, du måste köpa det.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum