Lägga in Rörliga smileys i MSN ?

Permalänk
Avstängd

Lägga in Rörliga smileys i MSN ?

Hej.

Kan man lägga in rörliga smilys i MSN? När jag läggar in en rörlig så rör dom sig inte

/ Nallon

Visa signatur

P5:a | 16Ghz | Geforce 17900 | WD 15tb | 20gb Ram|

Permalänk
Avstängd

Fel forum?

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk

Lär det göra. Det finns ju flera stycken redan

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

jag har lagt in massor med rörliga. det var ju bara att lägga till dem. dock kunde jag inte byta storlek eller fil-typ på dem. så endel ser helt konstiga ut. dom jag har är i .gif

Permalänk
Avstängd

Vilken version kör ni? 6.2 eller 7.0?

Visa signatur

P5:a | 16Ghz | Geforce 17900 | WD 15tb | 20gb Ram|

Permalänk

Mina egan smilieys syns inte för dom andra jag snackar med (msn 7.0)

Visa signatur

It's good to be back, baby!

Permalänk
Medlem

alla måste ha msn 7 för att det ska fungera

Permalänk
Medlem

som många säger.. man måste ha 7.0 (och alla andra som ska se smilisarna) för att få dom att röra sig, har försökt jag med men det går inte, det funkade när jag hade 7.0 men sen bytte jag till 6.2 för jag ville att andra skulle se mina fina smilisar, men då rörde dom sig inte

Permalänk
Avstängd

eftersom denna ligger fel så satsar jag en tia på att den blir låst. testa 7,0 med gif smileis!

Permalänk
Medlem

Har Msn 7,0 men rörliga gif smilies funkar inte =/

Visa signatur
Permalänk

samma problem här, måste ju finnas nåt annat sätt

Visa signatur

"After all, hunting sober is like... fishing" -uncle Jimbo

Permalänk

Hur får man bilderna att blir större då? vill ju inte att bilderna ska vara pyttesmå

Visa signatur

:: LG LM70 Express ::