Permalänk
Medlem

Olika färger!!!

Är det någon som vet någon sida med ett stort urval av sprayfärg... Ska lacka om mitt chassi..

//Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Antar att du menar sprayburkar man kan köpa på macken eller liknande.. Dessa skickas inte då dom innehåller mycket explosiv drivgas och klassas som explosiv vara..

Rätta mig om jag har fel men det är så jag förstått saken.

Permalänk
Medlem

Man kan skicka efter sprayfärg.. min polare hämta ut en massa "burkar" på posten.. Men vart han beställde vet ja inte..

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk
Medlem

Men herregud!
Stäng av datorn och gå till närmaste färgbutik, de har ju hundratals sprayfärger. Fullkomligt onödigt att beställa sånt ifrån internet där du ändåså inte ser hur färgen ser ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YocaL
Men herregud!
Stäng av datorn och gå till närmaste färgbutik, de har ju hundratals sprayfärger. Fullkomligt onödigt att beställa sånt ifrån internet där du ändåså inte ser hur färgen ser ut.

Strunta i att stänga av datorn så kommer du iväg fortare:p
Nej men som sagt macken och jag själv köpte från en lokal0järnhandlare sen tror ja biltema har....

Visa signatur

[DFI-Lanparty UT NF4 SLI-D][Opteron 146 2Ghz][2*512MB Crucial PC4000 BallistiX Tracer ][Connect 3D X800GTO]