Permalänk
Medlem

Dölj IP (Proxy?)

Hej! Använder mig av Hide IP Plantium nu, ´fast bara en testversion i några dagar samt att det segar ner internet lite ibland och har massa konstiga reklam sidor.. Nån som kan tipsa om andra vettiga program som döljer sitt ip nummer, proxy?
Isånnafall vad för nått? Vill gärna få tag i ett gratis..

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk

har provat ett antal... och även sidor som The cloak? men inget funkar riktigr bra!!

Visa signatur

Expert på ALLT
anm. pga omreg

Permalänk
Medlem

Har ingen lösning men är väldigt fundersam över varför ni vill göra det???

Kanske är en idiot men kan inte komma på en enda gång jag skulle ha användning av att dölja mitt ip.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Googla efter ghostsurf.

Visa signatur

Sam: "Give me some intelligence."
Guard: "I don't have any intelligence."
Sam: "He, he, you just called yourself stupid."

Permalänk

haha det finns många grejer som det är bra för, men vi skall inte gå in på "underground" grejer här

Permalänk

Har ett jävla bra tool för det. Det heter "fakeproxy" gör du en trace på ip så sitter du i USA eller Brasilien.

Dock segar det ner din uppkoppling en del....................

Permalänk
Medlem

Om det bara är surfande så kan du kolla på tor.eff.org

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Jo det är bara surfande, men skulle vara kul med ett bra program nu till 1 juli så man kan tanka lite mer säkert på torrents

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb