Permalänk
Proffsmoddare

Xbox styling för 15:-

Pillade lite med Xboxen medan färgen på Simpsonsgravyren torkade. Tog en bit träfärgad plast och en mattkniv, här följer resultatet.

blev rätt så vettigt, bättre än den vanliga tråklooken iallafall

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Jävla trevligt.

Var köpte du plasten?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av msl
Jävla trevligt.

Var köpte du plasten?

Den går att köpa i vilken färgaffär som helst finns i alla möjliga träslag samt marmor och lite annat

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Aha, då far jag nog förbi en idag. Tackar.

Permalänk
Medlem

herregud kan du sluta blir ju generad över alla andras mods ;>

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

ganska fräsigt, fast jag gillar inte plastträ riktigt

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
ganska fräsigt, fast jag gillar inte plastträ riktigt

Inte jag heller igentligen men jag kan helt enkelt inte sitta sysslolös

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

riktigt fyndigt....mycket snyggare än dom vinyler man kan köpa färdiga till xbox...bra där!

Permalänk
Musikälskare

galenskap

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Du har ju damp. Förlåt att jag använder ordet. men du är ju bara för bra.

Permalänk
Medlem

Jag lovar att gud har sänt ner denna kille

Permalänk

Väldigt grymt!!!!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Coolt! Hade varit snäppet vassare om du fixat så trä-ådringen gått åt samma håll på hela boxen dock.

Visa signatur

Borta bra men 127.0.0.1 bäst!
[ Maxorb på en Core2Duo E6850 ][ Asus P5N32E-SLI Plus ][ 4*1GB Crucial Ballistix PC8500 ][ 2st GW 8800GTX ][ WD Raptor 74GB ]

Permalänk
Hedersmedlem

Snyggt

80-tals X-box

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Annorlunda må jag säga...dock så känns det inte helt rätt med en rund circel på xbox loggan...borde typ stå xbox på den eller något liknande ?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

Du wolverine...
Va ska du ha för att gravera ett Bio Hazard märke på en plexi skiva?
Märket kommer vara rätt stort...
Typ 30 * 30cm...
eller vad man ska säga!
Märket är ju inte direkt fyrkantigt!
Ja ska lägga till en bild så du ser hur stor de ska vara ungefär...

EDIT: Bilden är klar nu!
Hoppas du fattar...
Glaset kommer SYNAS 33cm både vågrätt och lodrätt...
Alltså kommer glaset vara typ 38cm allt som allt!!

Orkade inte göra så jävla noga!
Men den svarta ringen ska föreställa fönstret iallafall!
Tänk på att där stämmer INTE fönstret in på hur stort de kommer vara på min burk utan bara för att se hur mycke yta som ska täckas! alltså en yta på 33 * 33cm att jobba med har du!

De e enbart de svarta som du kanske fattar!

Tack för mej! Om du är intresserad av ett beställnings jobb så hör gärna av dej!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Nice nice....... det är såna här trådar som får mig att komma tillbacka till SweC varje dag.....

Permalänk
Proffsmoddare

hmm det var igentligen inte meningen att göra mer på boxen men återigen hade jag för mycket fritid och lite plast av annan modell. Så jag tänkte att varför inte förstärka 70 tals looken med lite furu inlägg

ps

dj_labbo jag kan tyvärr inte göra beställnings jobb just nu.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

damn.. riktigt snyggt!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Okej!
Då vet ja iallafall!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

pricken över I'et

Permalänk
Medlem

nice wolfie

Permalänk
Medlem

mkt snyggt wolverine, gillade dock inte riktigt furu krysset i mitten :/

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

wolverine du börjar med något annat när du har tid ,snyggt iaf

Permalänk
Medlem

Den plast jag har tittat på har varit ricktigt tjock. (Jag har inte hittat några tunna, men jag har antagligen inte letat tillräckligt heller). Dvs det kommer inte att bli bra kanter/ändar på plasten.

Hur tjock var din? Hur är dina kanter/ändar?

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk

Föredrog första modellen. Sedan borde träet gå lika dant vid mittne, som resten, dvs jämsidens (typ trälinjerna, elelr vad det kallas)

ANNARS JÄTTEFINT

Visa signatur

I give good sex.
I liek to please people.

Permalänk
Medlem

Snyggaste hittills! Men tryck inte dit mera grejjer!

Permalänk

Jättefin. Tycker den var snyggast innan furu't dock. Mycket fin, hade fått 9/10 i galleriet keep up the gr8 work.

Permalänk
Medlem

Snyggt..
Men jag måste nog hålla med om att den va snyggare innan du la på furun.
Jag skulle uppskatta om du bytade färg också.
Det är inte så snyggt med grönt och trä. (dioden i mitten då)

Visa signatur
Permalänk

oki 70-talet hade mer fakemetall crom än trä -- du har för mkt fritid

kan inte du försöka göra den i äkta crom istället ? eller varför inte göra den i silver med silverblad lager på lager så det ser ut som ngns Tenn-box ?=) .. oki jag har för galna ideér

Visa signatur