Permalänk
Medlem

BBB uppgradera till 8mbit upp?

Nån som vet om BBB kommer att uppgradera till 24/8 som upc har gjort? jag beställde BBB för cirka 1månad sen och då hade jag upc, men fick sedan reda på när BBB redan var beställt att upc skulle uppgradera till 24/8. så det va ju ganska dumt gjort, har hört att massa har problem med sitt BBB 24/1 också, har inte haft problem med upc en enda gång, men ville som sagt åt hastigheten på bredbandet..

Permalänk

går inte o få ut 8Mbit UL på adsl2+, max 3 eller nåt.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem

Om du syftar på BBB´s adsl tjänst så är det ganska omöjligt då adsl inte stödjer 8mbit i utåt hastighet. UPC går ju via kabel tv nätet.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

det va ju inte så bra.. tror ni att man kan säga att man inte vill ha det nu? jag har fått ett paket på posten som jag inte har hämtat ut, och dom stänger av UPC på onsdag..

Permalänk
Medlem

Det finns ju alltid en ångerrätt, jag vet inte hur lång tid man har på sig men ring din lokala konsumentombudsman så vet han bättre, bara å ringa kommun-växeln å be om nummer till närmsta KO. Lycka till!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Le0
det va ju inte så bra.. tror ni att man kan säga att man inte vill ha det nu? jag har fått ett paket på posten som jag inte har hämtat ut, och dom stänger av UPC på onsdag..

haha, har du bytt fårn upc till BBB adsl?

som man bäddar får man ligga!

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
haha, har du bytt fårn upc till BBB adsl?

som man bäddar får man ligga!

Va inte taskig! Tror att du bara har ångerrätt om dom kontaktade dig...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Ring BBB's support så fort du kan . Om du har hämtat ut paketet så öppna det ej!

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!