finns det några datorbutiker där frakten är gratis?

Permalänk

finns det några datorbutiker där frakten är gratis?

jo jag undrar om det finns några datorbutiker där frakten inte kostar nåt om man tex.vill köpa en sladd så känns det onödigt att betala dubbelt så mkt i frakt

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Medlem

Knappast troligt. Det skulle innebära förlustaffär för butiken.

Småprylar brukar jag köpa från www.webhallen.se där frakt för 39:- är human.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=26479...

Permalänk
Avstängd

köp från webhallen, mycom eller kylning.com alla 3 har butik.. bara att hämta... kostar gratis..

edit:
oscar, du skriver allt i "Modifikationer - Eget bygge - Chassin"-forumet eller hur?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Såg inte du bodde i sthlm.
Där finns säkert 20 butiker att välja på med bra sortiment.

Permalänk
Medlem

Kodordet på db.com? RIXFMFALUN eller vad det nu är för tillfället...

Permalänk

Gtek ahr ju typ att frakten är på 60kr hur mycket man än köper.. Annars så hade ju pcaction fri frakt från typ september till januari förut...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Flytta denna till rätt forumdel, och den som skapade tråden skulle ju kunna kolla runt där, tror det finns att hitta där... (alltså forumdelen konsument - butiksguiden)

Permalänk

ok förlåt ska tänka mera i fortsättningen innan jag gör mina trådar..:)

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <==Ic3==>oscar
ok förlåt ska tänka mera i fortsättningen innan jag gör mina trådar..:)

Ja tänka är ju inget du är känd för!

Nej men fan du bor i sthlm så de är ju bara handla direkt i affären istället!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <==Ic3==>oscar
ok förlåt ska tänka mera i fortsättningen innan jag gör mina trådar..:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo

Ja tänka är ju inget du är känd för!

Nej men fan du bor i sthlm så de är ju bara handla direkt i affären istället!

Hahaha!!
Dj_labbo tack för ett gott skratt
(Oscar, inget emot dig )

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

haha ok...what ever butiken får det bli

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Medlem

Förstår inte alls hur det ligger till mer vissa människor.. Minst 10-20 butiker som kan nås med cykel, men istället sätter man sig på SweC och ställer dumma frågor? Voine ut och rör på dig pojkvasker det är billigare att åka buss intill stan än att beställa skiten..

Ledsen men måste helt enkelt få dumförklara sånthär..

Permalänk

om man bor nära lindesberg/nora vilket ja gör så kan man beställa saker från gtek genom hldata...då slipper man frakten

Visa signatur

Dator: Intel Celeron CPU 2,4o GHz
2,42 GHz
256 MB RAM

Permalänk
Hedersmedlem

Finns redan trådar om detta, som dessutom ligger i rätt delforum, tänka sig.

*låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |