GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung

hur gör man för att råna hus? hur mycket pengar för man för det?
vilka mer sätt finns att få in mycket pengar? och vart?

Titta vid dom blå husen vid gymmet, där står det en svart skåpbil.
För att köra "burgler" mission måste du vänta till efter 22 och då trycker du på "2" för att börja göra inbrott. Observera att dom flesta är vakna vid 22 tiden så börja lite senare.

Man får 1000 kr / enhet om jag inte minns fel

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_p40
Jag har fått mitt Gta till pc nu Hur gör man för att få in pengar? Orkar inte slå ner folk för att sedan ta deras ynka 50$ :/ Hur får ja mkt pengar? Det enda ja verkar få nu är respect när ja gör uppdragen, är på ett uppdrag i början då man ska in och stjäla vapen från hamnen.

Försök hitta spelbutiken, där man kan satsa på hästar alltså.
Funkade för mig, har fler amiljoner nu. Nog för att det tog ett tag att få ihop pengarna :S.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RandomName
Försök hitta spelbutiken, där man kan satsa på hästar alltså.
Funkade för mig, har fler amiljoner nu. Nog för att det tog ett tag att få ihop pengarna :S.

Butiken finns i Los Santos alltså? Kan du säga på ett ungefär? uppe till höger på kartan, eller nere till vänster typ

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

Vart kan man ladda ner svade spel och var ska man lägga dom?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem

Har kört alla uppdrag jag kan köra nu, förutom åt Woozie(W) eftersom jag behöver ha ganska hög sim-skill. Nu undrar jag hur jag ska göra för att öka min skill i simning? Provade att kasta mej ut i havet och simma runt en stund men utan någon vidare framgång.

Tack.

Permalänk

Har hittat en eller 2 spelbutiker och testkörde för 100$ de hästar jag satsade på förlorade rätt stort :@

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emocore
Har kört alla uppdrag jag kan köra nu, förutom åt Woozie(W) eftersom jag behöver ha ganska hög sim-skill. Nu undrar jag hur jag ska göra för att öka min skill i simning? Provade att kasta mej ut i havet och simma runt en stund men utan någon vidare framgång.

Tack.

Du får dyka en hel del innan du kan göra det uppdraget. Tror att jag var tvungen att öka min lungkapacitet två eller tre steg innan jag var tillräckligt duktig, men då hade jag förvisso inte speciellt hög lungkapacitet från början.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel_linkinpar
Vart kan man ladda ner svade spel och var ska man lägga dom?

Jag tror dom ska ligga någonstans i Mina Dokument mappen, där brukar saves ligga och mina GTA: SA saves försvann när jag formaterade C:. Så har någon ett par savegames från precis efter man har dödat hallicken Jizzy ?...

Permalänk

Kan man få ett saved game av nån eller vet nån vart man kan få tag på och vart man ska lägga dom??

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+, 2.6 GHz Winchester, 510W Chill Innovation, Asus A8N-SLI Deluxe, Kingston HyperX (2x512 matchad par), Seagate 200GB, XFX GeForce 6600 GT Dual-DVI, Thermaltake shark, PlextorPX-712A DVD brännare, 19" TFT Acer 12ms, Zalman S7700, Zalman Grafikkortsfläkt 3Dmark: 01: 21000 03: 10116

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Butiken finns i Los Santos alltså? Kan du säga på ett ungefär? uppe till höger på kartan, eller nere till vänster typ

Den finns precis under den stora motorvägs knuten i Los Santos. Satsa bara på den näst sämsta häsen för en tiondel av pengarna, och fortsätt med det när du har en tiondel till nästa nivå osv. Tjänade ganska mycket på denna taktik.

Du spelar på automaterna vid sidan när du kommer in.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daniel_linkinpar
Vart kan man ladda ner svade spel och var ska man lägga dom?

AJg behöver också, klyddade med någon mod och nu funkar inte saves. Orka göra om de 10 första missions..

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Testade modden som gör så man ser 10x längre i spelet (draw distance)
fungerade riktigt bra och laggade inget heller.
Och då har jag maxat allt i 1280x1024 med ett 6800 ultra.

Här kan ni läsa på lite mer om modden:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=195185

Visa signatur

i7 4770k & GTX 1080 & 32GB ram

Permalänk
Medlem

Hej på dans uppdraget vid stranden så trykcer jag när pilarna är i ringen för det ska man ju göra.. Men spelet hinne rju ändå inte med när det kommer flera pilar brevid varandra hur gör man :S.. Lixom När pilen är i ringen då trycker jag så står det BAD jag bara ???? vad är det för fel

Permalänk
Medlem

du får träna helt enkelt.
man måste trycka när pilarna är pricis i mitten

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Har ett problem som är rätt störande, när man sitter i en bil och polarna snackar så hör man inte vad de säger och subtitlen går sjukt snabbt så man hinner inte läsa.

Permalänk
Medlem

TheGoodOne: Ja, du har problem.

Raditz: Kör i takt med musiken bara. Skit i när dom kommer in i rutan, bara det är nära.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Hej på dans uppdraget vid stranden så trykcer jag när pilarna är i ringen för det ska man ju göra.. Men spelet hinne rju ändå inte med när det kommer flera pilar brevid varandra hur gör man :S.. Lixom När pilen är i ringen då trycker jag så står det BAD jag bara ???? vad är det för fel

om du skulle misslyckas med 1 ring så får du bad direkt och det krävs då att du lyckas med 3 ringar för att det ska stå good igen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Du får dyka en hel del innan du kan göra det uppdraget. Tror att jag var tvungen att öka min lungkapacitet två eller tre steg innan jag var tillräckligt duktig, men då hade jag förvisso inte speciellt hög lungkapacitet från början.

Nej nej nej.. Stick till gymet där hemma o träna som fan på cycklen... Har maxat min stamina(?) kan simma som fan

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Nej nej nej.. Stick till gymet där hemma o träna som fan på cycklen... Har maxat min stamina(?) kan simma som fan

Staminan gäller när du är uppe längs med ytan, inte när du simmar under vattnet. Det är endast hård, tråkig dykning i ca 45 minuter som gäller för att få upp lungkapaciteten till den nivå som krävs för uppdraget förutsagt att man inte har någon innan.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Staminan gäller när du är uppe längs med ytan, inte när du simmar under vattnet. Det är endast hård, tråkig dykning i ca 45 minuter som gäller för att få upp lungkapaciteten till den nivå som krävs för uppdraget förutsagt att man inte har någon innan.

Afan.. "my bad"

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
Vet inte om knarklangarna finns i början av spelet, fast om dom gör det så kan du döda dom, dom brukar ha mycket pengar. Dom brukar ha typ jeans och ett svart linne och så står dom lite här och där i los santos och säljer knark. Ibland går dom runt litegrann också. Annars kan du ju spela på hästar.

Jag har fått för mig att även killarna i vit hood tröja med huvan uppe säljer knark.

Permalänk
Medlem

Jag har ett problem
När jag spelar updraget där man ska köra motorcykel med Big Smoke så han kan skjuta mot ett tåg så slutar det alltid med att vi kommer till ett sälle efter tunneln där tåget kör iväg å uppdraget misslyckas.
Varför?
Jag kör ju längs tåget hela tiden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
Jag har ett problem
När jag spelar updraget där man ska köra motorcykel med Big Smoke så han kan skjuta mot ett tåg så slutar det alltid med att vi kommer till ett sälle efter tunneln där tåget kör iväg å uppdraget misslyckas.
Varför?
Jag kör ju längs tåget hela tiden

Smoke måste döda alla på tåget först. Då måste du köra rätt så han siktar bra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
Jag har ett problem
När jag spelar updraget där man ska köra motorcykel med Big Smoke så han kan skjuta mot ett tåg så slutar det alltid med att vi kommer till ett sälle efter tunneln där tåget kör iväg å uppdraget misslyckas.
Varför?
Jag kör ju längs tåget hela tiden

Jag hade riktig tur pa det uppdraget, krockade och landade pa taget var bara at mejja ner dom och hoppa av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shampo
Testade modden som gör så man ser 10x längre i spelet (draw distance)
fungerade riktigt bra och laggade inget heller.
Och då har jag maxat allt i 1280x1024 med ett 6800 ultra.

Här kan ni läsa på lite mer om modden:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=195185

Ah, det där har jag väntat på! Lite buggigt (spelet flippade ut efter 5 minuter), men ack så kul
Tycker nog att Rockstar skulle införa den ändringen i nån patch, fattar inte varför de ska ha så kort distans.

En annan ändring jag gärna skulle vilja se är nån ändring på kameran, som det är nu är det ju förbaskat krångligt att flyga, kameran lägger sig precis bakom, gärna lite under ibland. Helikoptern får man nöja sig med att se från sidan ibland :/
Jag vet att man kan ändra med musen, men så fort man släpper så går ju kameran tillbaka efter ett tag.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Någon som har en aning om hur man sprintar med cyckel? / Cyckla extra snabbt dvs.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

för att sprinta me cykla bara mata du som f*n på W lr va du nu har för knapp att accelerera med

Permalänk
Medlem

Spelbutiken, hästarna alltså, ligger precis i den södra delen av Mullholland intersection i Downtown. Leta runt där nere efter en butik som lyser (de som man kan göra någonting med brukar utmärka sig gentemot byggnader man inte kan gå in i).

Ett lättare sätt, om ni är bra på biljard det vill säga, är att åka till baren som ligger bara några hus ner, på höger sida, på CJ's gata. Man kan satsa max $1000 per gång, och det är ett bra sätt att skaffa ihop lite stålar tills man kan satsa stort på hästarna. Jag drog förresten in en vinst på $89,000 idag. Jag satsade allt på den näst sämsta hästen.

Jag ska se om jag kan förklara var spelstället är någonstans. Utgå från CJ's hus. Åk nerför gatan bara ett tiotal meter tills det kommer en gräsplätt och ett bilvrak mellan två kåkar. Det ska finnas ett hål i staketet som man kan köra igenom, ut på motorvägen.

Det första man gör är att svänga vänster och börja åka mot Downtown. Ta den första avfarten som kommer till höger. Du borde nu vara till höger om en motorväg som ser ut litegrann som en kringla (ha lite fantasi för fan!). Ta vänster, sedan höger, och fortsätt rakt upp för backen. Ta den andra vänstersvängen, och spelbutiken borde vara precis där. Det är som sagt i den södra delen av Mullholland intersection (titta på kartan i spelet, det går inte att missa).

Spelet för förresten flytit på rätt bra på min extremt dåliga dator. Över förväntan faktiskt. Visserligen kör jag på 800*600 x 32 och med Low på grafiktjafset, men ändå. Jag spelar för känslan!

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Spelbutiken, hästarna alltså, ligger precis i den södra delen av Mullholland intersection i Downtown. Leta runt där nere efter en butik som lyser (de som man kan göra någonting med brukar utmärka sig gentemot byggnader man inte kan gå in i).

Ett lättare sätt, om ni är bra på biljard det vill säga, är att åka till baren som ligger bara några hus ner, på höger sida, på CJ's gata. Man kan satsa max $1000 per gång, och det är ett bra sätt att skaffa ihop lite stålar tills man kan satsa stort på hästarna. Jag drog förresten in en vinst på $89,000 idag. Jag satsade allt på den näst sämsta hästen.

Jag ska se om jag kan förklara var spelstället är någonstans. Utgå från CJ's hus. Åk nerför gatan bara ett tiotal meter tills det kommer en gräsplätt och ett bilvrak mellan två kåkar. Det ska finnas ett hål i staketet som man kan köra igenom, ut på motorvägen.

Det första man gör är att svänga vänster och börja åka mot Downtown. Ta den första avfarten som kommer till höger. Du borde nu vara till höger om en motorväg som ser ut litegrann som en kringla (ha lite fantasi för fan!). Ta vänster, sedan höger, och fortsätt rakt upp för backen. Ta den andra vänstersvängen, och spelbutiken borde vara precis där. Det är som sagt i den södra delen av Mullholland intersection (titta på kartan i spelet, det går inte att missa).

Spelet för förresten flytit på rätt bra på min extremt dåliga dator. Över förväntan faktiskt. Visserligen kör jag på 800*600 x 32 och med Low på grafiktjafset, men ändå. Jag spelar för känslan!

Märk ut de på kartan http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/sa-map.jpg o uploada sen på silentwhispers..??

Edit: Fan ja har blivit beroende av spelet Godnatt:p

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

En bättre karta: http://www.gtasanandreas.net/sam/index.php

Wiggge: Kolla ID: 1397